برق تمام روستاهای شاهین‌دژ وصل شد


برق تمام روستاهای شاهین‌دژ وصل شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره توزیع برق شاهین‌دژ گفت: با وصل شدن برق 25 روستا، هم اکنون تمام روستاهای این شهرستان دارای برق پایدار شدند.

خسرو مرادیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش سنگین برف در منطقه و پارگی سیم‌های ارتباطی موجب شد در شبانه روز گذشته برق ۲۵ روستا از توابع بخش مرکزی و کشاورز شاهین دژ دچار قطعی شود.

وی ادامه داد: در سطح شهر شاهین‌دژ نیز تنها در یکی از محلات به علت فشار سنگین شاخ برگ درختان بر روی سیم، قطعی برق گزارش شد که با بررسی موضوع، پارگی سیم برطرف و هم اکنون مشکل برق کل شهر و نوسانات آن برطرف شد.

رییس اداره توزیع برق شاهین‌دژ اظهار داشت: هم اکنون چهار اکیپ سه نفره برای پاسخگویی و برقراری هرگونه اشکال در سیستم برق رسانی این شهرستان آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه قطعی برق در شرایط فعلی اجتناب ناپذیر است، گفت: از خویشتن داری و همکاری شهروندان با اداره برق قدردانی کرده و تمام تلاش خود را برای تداوم پایداری برق در شرایط خاص را انجام خواهیم داد.

بارش سنگین برق در منطقه شمال‌غربی کشور موجب غافلگری شدن شهروندان و بروز مشکلات از جمله قطعی برق و مسدود شدن راه‌های ارتباطی شد.

شاهین‌دژ با ۹۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای ۱۴۹ روستا در بخش مرکزی و کشاورز است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مهار آتش یک کارخانه لوازم آرایشی در ارومیه پس از 5 ساعت تلاش آتش‌نشانان