استمرار پویش «همکلاسی مهربان» و طرح «سردار شهید قاسم سلیمانی» در ملایر


استمرار پویش «همکلاسی مهربان» و طرح «سردار شهید قاسم سلیمانی» در ملایر

طرح کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر در بین خانواده‌های نیازمند ملایری که به همت سپاه، بسیج و با همکاری آموزش و پرورش شهرستان انجام می‌شود همچنان ادامه دارد.

استمرار پویش «همکلاسی مهربان» و طرح «سردار شهید قاسم سلیمانی» در ملایربه گزارش ایکنا از همدان، محمدرضا بشری، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان، امروز 8 آذرماه، در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر که به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج دانش‌آموزی و اداره آموزش و پرورش شهرستان در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا، خاطرنشان کرد: اقدامات کمک‌های مومنانه در راستای لبیک به بیانات مقام معظم رهبری و در قالب دو طرح پویش «همکلاسی مهربان» با همکاری بسیج دانش آموزشی و طرح «سردار شهید قاسم سلیمانی» با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا شد که در این میان مجموعه آموزش و پرورش نیز در صحنه حاضر شده است.
بشری با اشاره به هفته بسیج ادامه داد: فرصت را مغتنم می‌دانم در این هفته از خدمات جهادی نیروهای بسیجی که از دل مردم برآمده‌اند و برای خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه محرومین گام برمی‌دارند قدردانی کنم.
در ادامه سرهنگ پیرحیاتی، معاون اجرایی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان با بیان این که ارزش هر بسته لوازم‌التحریر و معیشتی معادل 2 میلیون ریال است، اظهار کرد: تاکنون 750 بسته معیشتی، 900 بسته لوازم التحریر، 50 هزار پک بهداشتی و 450 عدد کفش به ارزش چهار میلیارد و پانصد و شصت ملیون ریال بین دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.
وی افزود: رزمایش کمک مومنانه با همدلی و انسجام نه تنها نهادهای دولتی و غیردولتی که تمام اقشار جامعه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب ویژه آسیب دیدگان بحران ناشی از کرونا به اجرا درآمده که تجلی همدلی مردم باغیرت ایران است.

انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان