شهادت فخری زاده ها موجب پویایی علمی بیش از پیش فرزندان ایران اسلامی می شود


استاندار ایلام گفت: بدون شک این گونه اقدامات تروریستی نه تنها در عزم و...
استاندار ایلام گفت: بدون شک این گونه اقدامات تروریستی نه تنها در عزم و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی و جامعه علمی کشور خللی وارد نخواهد کرد بلکه باعث تحرک و پویایی بیش از پیش فرزندان این مرز و بوم در تداوم راه فرهیختگان خود خواهد شد.

استاندار ایلام به مناسبت ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید فخری زاده پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

ترور ناجوانمردانه و شهادت چهره برجسته صنعت دفاعی کشور دانشمند شهید محسن فخری زاده نشانه رذالت حاکمان متحجر و تروریست پرور استکبار و عوامل صهیونیستی آنان است.

شهید محسن فخری زاده از دانشمندان و پژوهشگران برجسته در صحنه علمی کشور بودند که به دست شقی ترین افراد به شهادت رسیدند.

بدون شک این گونه اقدامات تروریستی نه تنها در عزم و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی و جامعه علمی کشور خللی وارد نخواهد کرد بلکه باعث تحرک و پویایی بیش از پیش فرزندان این مرز و بوم در تداوم راه فرهیختگان خود خواهد شد.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی، شهادت مظلومانه دانشمند برجسته دفاعی کشور و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شهید محسن فخری زاده را به خانواده معزز این شهید بزرگوار و مردم شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن شهید گرانقدر علو درجات و برای خانواده محترمشان صبر و اجر جزیل مسالت می نمایم.

انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته