هری مگوایر: تحرک کاوانی درون محوطه جریمه عالی است


هری مگوایر: تحرک کاوانی درون محوطه جریمه عالی است

کاپیتان شیاطین سرخ تحت تاثیر انگیزه مهاجم اروگوئه ای تیمش در 33 سالگی قرار گرفته است. 

هری مگوایر پس از برد 3-2 منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون که با گل های برونو فرناندز و ادینسون کاوانی (2) به دست آمد، به تمجید از هم تیمی شماره 9 خود پرداخت.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، منچستریونایتد بازی را در سنت مری خوب آغاز کرد ولی با دریافت دو گل از روی ضربات شروع مجدد، در نیمه دوم باید برای امتیاز گرفتن از کوه بالا می رفت. با این حال شاگردان اوله گونار سولسشر به لطف روحیه جنگندگی خود دست پر و با کسب حداکثر امتیاز از زمین خارج شدند تا مگوایر در مصاحبه پس از بازی بگوید:

ما فرصت های متعددی ساختیم. در بین دو نیمه احساس می کردیم نتیجه سختگیرانه است. واقعا دو گل بد تقدیم حریف کردیم. می دانستیم که باید بهتر شویم، با جدیت بیشتری بازی کنیم و از فرصت های خودمان بهره ببریم. می دانستیم که باید به تلاش ادامه بدهیم. زدن گل بعدی حیاتی بود. ما خودباوری و اعتماد به نفس لازم را به همراه داشتیم. زمانی که بازی 2-2 شد، انگار فقط یک تیم می توانست برنده بازی شود.

مگوایر در مورد درخشش ادینسون کاوانی که بدون شک عامل اصلی پیروزی تیمش در این بازی بود افزود:

خوشبختانه ادینسون کاوانی توپ را وارد دروازه کرد. تحرک او درون محوطه جریمه عالی است. او در این زمینه بهترین بازیکنی است که در تمرینات مقابلش بازی کرده ام. دائما جا عوض می کند. ما می دانیم چه کاری از دست ادینسون بر می آید و چه چیزی می تواند به این باشگاه عرضه کند. این که به همین روند ادامه بدهد اهمیت دارد چرا که بازیکن بسیار بسیار سطح بالایی است.

همچنین بخوانید:

رکورد جدید منچستریونایتد در زمینه کسب پیروزی های خارج از خانه لیگ برتری روی کین: تماشا کردن بازی های منچستریونایتد برای سلامتی خوب نیست ساوتهمپتون 2-3 منچستریونایتد؛ خوش خیالی ممنوع، کاوانی اینجاست

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بنچمارک چیست؟ معرفی انواع برنامه و سایت های تست Benchmark