در غیاب کاپیتان های اصلی با کاپیتان جدید استقلال آشنا شوید!


در غیاب کاپیتان های اصلی با کاپیتان جدید استقلال آشنا شوید!

اگر اتفاق خاصی نیفتد فردا هافبک شماره 23 استقلال برابر صنعت نفت آبادان بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو خواهد بست نوشته در غیاب کاپیتان های اصلی با کاپیتان جدید استقلال آشنا شوید! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

در غیاب کاپیتان های اصلی با کاپیتان جدید استقلال آشنا شوید!

احتمال کاپیتان شدن داریوش شجاعیان در دیدار استقلال برابر صنعت نفت آبادان
نویسنده : پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰
در غیاب کاپیتان های اصلی با کاپیتان جدید استقلال آشنا شوید!

اگر اتفاق خاصی نیفتد فردا هافبک شماره ۲۳ استقلال برابر صنعت نفت آبادان بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو خواهد بست

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم استقلال فردا در شرایطی به مصاف صنعت نفت آبادان می رود که این تیم به دلایل مختلف کاپیتان های اصلی خود را در اختیار ندارد. در حال حاضر وریا غفوری مصدوم است و شاید چند بازی استقلال را از دست بدهد، فرشید اسماعیلی هم به همین دلیل غایب است و سیدحسین حسینی هم که کاپیتان دوم آبی ها است هم فردا روی نیمکت خواهد نشست تا رشید مظاهری بازی را شروع کند.

نکته عجیب ماجرا این است که در حال حاضر بین بازیکنان فعلی، فرشید باقری و داریوش شجاعیان به همراه مهدی قائدی با سابقه ترین بازیکنان استقلال هستند که بین این ۳ بازیکن بعید است فرشید باقری جایی در ترکیب اصلی داشته باشد.

با این شرایط داریوش شجاعیان فردا در ترکیب اصلی بازی می کند و بازوبند کاپیتانی استقلال را به بازو خواهد بست، اتفاقی که برای اولین بار برای این بازیکن رخ خواهد داد.

برای شجاعیان که بعد از یک فصل دوری از فوتبال به تازگی به روزهای اوج برگشته است، هیچ چیز شیرین تر از بستن بازوبند کاپیتانی استقلال نیست، مخصوصا این که این اتفاق با برد استقلال همراه شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...