کانون بسیج حقوقدانان شوراهای حل اختلاف کرمان راه اندازی شد


کانون بسیج حقوقدانان شوراهای حل اختلاف کرمان راه اندازی شد

کرمان - ایرنا - معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمان از تشکیل کانون بسیج حقوقدانان شوراهای حل اختلاف در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، مهدی تقی زاده روز سه شنبه در دیدار با رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان افزود: لازم است در مجموعه شوراهای حل اختلاف نیز از ظرفیت بسیجیان استفاده شود و کانون بسیج حقوقدانان با استفاده از ظرفیت اعضای شورای حل اختلاف خدمات حقوقی و مشاوره ای لازم را به مراجعه کنندگان ارائه دهند.
وی ضمن تقدیر از اقدامات جهادی بسیج حقوقدانان استان کرمان در زمینه آگاهی بخشی حقوقی و کاهش ورودی پرونده ها و ارتقا فرهنگ قانون مداری در جامعه اظهار داشت: قطعا شوراهای حل اختلاف از ظرفیت های خوب بسیج حقوقدانان این استان در راستای اهداف این مجموعه استفاده خواهد کرد.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمان خاطرنشان کرد: اعضای شورای حل اختلاف با روحیه بسیجی خود همواره در میدان هستند و تلاش می کنند تا فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه خدمت مومنانه از طریق ایجاد صلح و سازش در جامعه و تلاش برای تحکیم خانواده عملیاتی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا