ادعای جنجالی پیشکسوت پرسپولیس درباره یحیی گل محمدی


ادعای جنجالی پیشکسوت پرسپولیس درباره یحیی گل محمدی

رضا ترابیان پیشکسوت پرسپولیس ،درباره احتمال قهرمانی سرخپوشان در آسیا گفت : یحیی مربی خوش شانسی است و  خدا دوستش دارد. من فکر می‌کنم بتواند با وجود مشکلاتی که تیمش دارد در این دیدار بهترین نتیجه را کسب کند. نوشته ادعای جنجالی پیشکسوت پرسپولیس درباره یحیی گل محمدی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ادعای جنجالی پیشکسوت پرسپولیس درباره یحیی گل محمدی

رضا ترابیان : یحیی گل محمدی مربی خوش شانسی است
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵
ادعای جنجالی پیشکسوت پرسپولیس درباره یحیی گل محمدی

رضا ترابیان پیشکسوت پرسپولیس ،درباره احتمال قهرمانی سرخپوشان در آسیا گفت : یحیی مربی خوش شانسی است و خدا دوستش دارد. من فکر می‌کنم بتواند با وجود مشکلاتی که تیمش دارد در این دیدار بهترین نتیجه را کسب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا ترابیان، بازیکن اسبق پرسپولیس، با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس اعلام کرد:

دست یحیی برای بازی بزرگی مثل فینال آسیا باز نیست اما امیدوار هستم این تیم با تلاش بیشتر و دعای خیری که پشت سر خود می‌بیند بتواند دست پر به تهران بازگردد.

او در ادامه تاکید کرد:

با توجه به محرومان و شرایط خاص دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، شرایط تیم برای حضور در این بازی خوب نیست. در مقایسه با بازی‌های لیگ در فصل قبل و دیدارهای اخیر این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و جابه‌جایی‌هایی که صورت گرفته است، چند بازیکن خوب این تیم جدا شده‌اند که جایگزینی برای آنها انتخاب نشده، ضمن این که با بدشانسی که نصیب گل‌محمدی شد این تیم برای فینال ۳ مهره خوب خود را در اختیار ندارد که این موضوع می تواند به پرسپولیس در فینال لطمه بزند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص مشکلات اصلی سرخ‌پوشان تصریح کرد:

در خط حمله خلاءهایی وجود دارد ضمن این که بعد از جدایی شجاع بازیکنی جایگزین او نشد که این موضوع می‌تواند کمی نگران کننده باشد. در مجموع باید بگویم دست یحیی برای این دیدار در خط حمله زیاد باز نیست.

همبازی سابق گل‌محمدی افزود:

یحیی مربی خوش شانسی است و خدا دوستش دارد. من فکر می‌کنم بتواند با وجود مشکلاتی که تیمش دارد در این دیدار بهترین نتیجه را کسب کند. امیدوارم در این دیدار اسیر اتفاقات بد فوتبال نشود و طلسم قهرمان نشدن پرسپولیس در آسیا به دست او شکسته شده و افتخار بزرگی نصیب همه پرسپولیسی‌ها کند .

این پیشکسوت سرخ‌پوشان در ادامه گفت:

بازیکنان پرسپولیس در مرحله قبل تلاش زیادی کردند و مزد زحمات‌شان فقط با قهرمانی داده می‌شود. همه ما باید یکدل از این تیم، بازیکنان و کادر فنی‌اش حمایت کنیم تا افتخاری بزرگ نصیب فوتبال ایران شود.

او درمورد حریف احتمالی پرسپولیس تاکید کرد:

حریفانی که به مرحله یک چهارم رسیده‌اند برای اهالی فوتبال ما تقریبا ناشناخته هستند و اطلاعات من هم در مورد این تیم‌ها کامل نیست اما آن چه که مسلم است این است که همه این تیم‌ها جزو بهترین‌های منطقه شرق هستند که تا این مرحله پیش آمده‌اند. فوتبال تیم‌های شرق مبتنی بر سرعت است و باید از این ناحیه مراقب این تیم‌ها بود.

رضا ترابیان در پایان گفت:

اگر بازی پرسپولیس برابر ذوب‌آهن برگزار شود خیلی خوب است چراکه این موضوع باعث می‌شود این تیم بتواند در شرایط مسابقه قرار گرفته و برای بازی فینال آماده‌تر شود. حریف فینال پرسپولیس در حال حاضر در قطر بازی می‌کند و این که تیمی بعد از حدود ۲ هفته بخواهد دیداری به این مهمی را در شرایط غیر مسابقه‌ای پیش‌رو داشته باشت، سخت است. حریف تدارکاتی نمی‌تواند جایگزین بازی رسمی شود و امیدوار هستم پرسپولیس از این ناحیه متضرر نشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی