مبتلایان به کروناویروس در استان سمنان از مرز 19 هزار و 700 بیمار نیز گذشت


مبتلایان به کروناویروس در استان سمنان از مرز 19 هزار و 700 بیمار نیز گذشت

شمار مبتلایان قطعی به کروناویروس در جمعیت تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از مرز 19 هزار و 700 بیمار نیز گذشت.

با شناسایی و بستری شدن ۸۱ بیمار مبتلای قطعی دیگر طی شبانه روز گذشته شمار مبتلایان قطعی کروناویروس در استان سمنان به ۱۹ هزار و ۷۰۶ نفر سید.

با مثبت شدن نتیجه آزمایش این مبتلایان جدید، شمار موارد قطعی مبتلا به ویروس عالمگیر کووید19 در مجموعه تحت پوشش هر دو دانشگاه علوم پزشکی استان از ۱۹هزار و ۷۰۰نفر هم ف اتر رفت .

بنا به آخرین آمار ارسال شده از ستاد مقابله با کرونا استان به ایسنا، متاسفانه در 24 ساعت گذشته دو نفر دیگر در استان در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند که با مرگ این دو بیمار کرونایی، متاسفانه شمار فوتی‌های کرونا در این استان از ابتدای بحران کرونا تاکنون در مجموع به ۸۱۷ نفر رسید.

بنا به گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی استان شمار ترخیصی‌های دو دانشگاه سمنان و شاهرود با ترخیص ۹ نفر در ۲۴ساعت گذشته، هم اینک به 6 هزار و ۵۳۲ نفر رسیده است.

در حال حاضر در بیمارستان‌های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود در مجموع ۱۹۱ بیمار کرونایی بستری هستند.

به گزارش ایسنا- بنا به آخرین اعلام رسمی مسوولان، از مجموع شهرستان های هشتگانه استان،سه شهرستان در وضعیت زرد و پنج شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات