کیفیت نامناسب بخاری نفتی 2 میلیارد ریال به یک منزل در بوکان خسارت زد


کیفیت نامناسب بخاری نفتی 2 میلیارد ریال به یک منزل در بوکان خسارت زد

مهاباد- ایرنا- رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: آتش‌سوزی ناشی از نشت نفت از یک دستگاه بخاری نفتی در یک منزل مسکونی در روستای دونگوز این شهرستان 2 میلیارد ریال خسارت به‌بار آورد.

سیدفواد هاشمی روز پنج‌شنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۲ این شهرستان شب گذشته در پی تماس تلفنی مردمی مبنی بر آتش سوزی در یکی از روستاهای بخش سیمینه بلافاصله جهت اطفای حریق به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه ۱۰۰ درصد ساختمان به دلیل چوبی بودن سقف آن دچار حریق شده بود، افزود: در این آتش‌سوزی تمامی وسائل منزل مسکونی از جمله فرش، تلویزیون، یخچال، کابینت و دیگر وسایل موجود به‌طور کامل از بین رفت.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان علت آتش‌سوزی را نشت نفت از بخاری نفتی اعلام کرد و ادامه داد: به منظور جلوگیری از وقوع چنین حوادثی در فصل زمستان، موارد ایمنی را باید شهروندان رعایت کرده و از بخاری‌هایی با استاندارهای لازم استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته است، بیان کرد: ۲ نفر از اهالی منزل که در خواب بودند با کمک اهالی روستا از خواب بیدار و از میان دود و آتش نجات یافتند.

"هاشمی" ادامه داد: در ۱۸ آذرماه سال جاری نیز در شهر بوکان بی‌احتیاطی در استفاده از بخاری نفتی در یک منزل مسکونی در منطقه ۳۰ متری "نالشکینه" این شهر موجب بروز حریق در آن شده و ۲۰۰ میلیون ریال خسارت به بار آورد.

۴۰ نفر نیروی آتش‌نشان در هفت ایستگاه آتش نشانی بوکان شامل چهار ایستگاه در شهر، یک ایستگاه در شهر سیمینه و ۲ ایستگاه که در روستاهای بخش مرکزی و سیمینه قرار دارد، مستقر هستند.

بوکان با ۲۵۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد که از این تعداد بیش از ۲۰۰ هزار نفر آن در شهر ساکن هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار مهیب در میدان نامجوی تهران