دور نهایی رقابت‌های پارکور قهرمانی آذربایجان‌غربی برگزار شد


دور نهایی رقابت‌های پارکور قهرمانی آذربایجان‌غربی برگزار شد

ارومیه- ایرنا- دور نهایی رقابت‌های پارکور قهرمانی آذربایجان‌غربی انتخابی مسابقات کشوری گرامیداشت هفته بسیج امروز، جمعه به میزبانی ارومیه برگزار شد.

دبیر هیات انجمن‌های ورزشی استان آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دور اول این رقابت‌ها با حضور ۳۵ ورزشکار از سراسر استان به‌صورت مجازی برگزار شد و شرکت‌کنندگان حرکات خود را در قالب ویدئویی یک دقیقه‌ای به کمیته برگزاری مسابقات ارسال و از بین این نفرات، کمیته داوران ۱۲ نفر را برای مرحله نهایی انتخاب کرد.

رامین امید باراندوزی افزود: مرحله نهایی مسابقات نیز امروز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور این ۱۲ پارکورباز برتر از شهرهای "ارومیه"، "نقده"، "میاندوآب"، "پیرانشهر" و "بوکان" برگزار شد.

دبیر هیات انجمن‌های ورزشی استان آذربایجان ‌غربی ادامه داد: نتایج نهایی و نفرات برتر روز یکشنبه هفته آینده پس از انتخاب کمیته داوران اعلام و پنج نفر برتر استان به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

باراندوزی گفت: مرحله کشوری این مسابقات نیز هفته آینده و به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رشته ورزشی پارکور، عبور از موانع در سریعترین زمان ممکن با استفاده از روان‌ترین، کارآمدترین، کاربردی‌ترین و آسانترین شیوه حرکتی با کمترین انرژی مصرفی بدن از یک مبدا به مقصد است.

مسابقات پارکور در آذربایجان‌غربی برای اولین بار برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی