اجرای خیابانی سرود توسط گروه آوای مهر در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم


اجرای خیابانی سرود توسط گروه آوای مهر در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم

ابراهیمی با شرح فعالیت‌های جهادی کانون فرهنگی هنری «جوادالائمه(ع)» در طرح «شهید سلیمانی»، گفت: گروه سرود «آوای مهر» این کانون به مناسبت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به اجراهای خیابانی در سطح شهرستان پاکدشت می‌پردازد.

«سعید ابراهیمی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اجرای گروه سرود «آوای مهر» کانون فرهنگی هنری جواد الائمه(ع) شهرستان پاکدشت به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار کرد: این گروه سرود در نظر دارد به مناسبت سالگرد شهادت سردار آسمانی کاروان اجرای سرود را در سطح این شهرستان به حرکت درآورد.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری جواد الائمه(ع) بیان کرد: این گروه سرود که از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است در طول این سال ها توانسته در سطح شهرستان و استان تهران به عنون گروه سرود برتر شناخته شود و سال گذشته نیز در سطح استان تهران رتبه سوم را کسب کرد.

وی با اشاره به برنامه های آموزشی برای ارتقای این گروه سرود، گفت: برگزاری دوره های تخصصی سرود، کلاس های تربیتی، سبک و آوا، سلسله جلسات صالحین و نشست های معرفتی ازجمله دوره هایی است که برای این گروه سرود برگزار می شود.

ابراهیمی ادامه داد: در کنار برگزاری دوره های آموزشی برای تقویت این گروه سرود این کانون در طول سال در زمینه های فرهنگی، هنری و نیز مسابقات اذان، اقامه و نماز برای مخاطبان دوره آموزشی برگزار می کند. همچنین این کانون فعالیت‌های خود را روی مسائل فرهنگی با موضوعات جوانان، خصوصاً دانش آموزان پسر معطوف کرده است.

مسئول فرهنگی کانون جواد الائمه(ع) شهرستان پاکدشت اجرای طرح «شهید بهنام محمدی» برای اعضای این کانون را یکی از طرح هایی برشمرد که قبل از بحران کرونا اجرا می شد و بیان کرد: این طرح نقطه پیوند مسجد، مدرسه و خانه بود و با هم‌افزایی میان مسجد و مدرسه تلاش داشت دوره های تربیتی برای دانش آموزان مدارس برگزار کند.

وی با اشاره به برنامه های این کانون برای مهار بیماری کرونا، ابراز کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون در چند مرحله ضدعفونی معابر و خیابان ها توسط گروه های جهادی کانون انجام شده است ضمن اینکه فعالان این کانون اقدام به تهیه و توزیع آبمیوه میان بیماران کرونایی کردند، همچنین بیش از دو هزار پرس غذای گرم به همت اعضای کانون میان نیازمندان توزیع شد. ضمن اینکه 750 نیازمند را تحت پوشش داریم که در چند نوبت به آنها بسته های معیشتی اهدا شده است.

مسئول فرهنگی کانون «جواد الائمه(ع)» شهرستان پاکدشت به اجرای طرح «شهید سلیمانی» نیز اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور انجام غربالگری، مشاوره و تست کرونا به صورت خانه به خانه و با هدف پیشگیری از این بیماری انجام می شود.

ابراهیمی همچنین به خدمات جهادی این کانون فرهنگی هنری در محرومیت زدایی اشاره و خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به سیل زدگان جنوب و غرب کشور و ویزیت رایگان آنها بخشی از خدمات این کانون فرهنگی هنری برای محرومیت زدایی بوده است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو