شتاب‌گیری بسیار نرم مرسدس S500 2021


شتاب‌گیری بسیار نرم مرسدس S500 2021

زمانی که مرسدس اقدام به بهبود S کلاس W222 در سال 2017 کرد مدل S500 با پیشرانه 8 سیلندر خود وداع کرد. جایگزین این پیشرانه نیروگاه 6 سیلندر خطی با تکنولوژی هیبریدی ملایم بود. جایگزین این خودرو نیز ادامه دهنده همین راه بوده و از پیشرانه‌های الکتریکی شده و کم‌حجم‌تر استفاده می‌کند تا بتواند استانداردهای … The post شتاب‌گیری بسیار نرم مرسدس S500 2021...

زمانی که مرسدس اقدام به بهبود S کلاس W222 در سال ۲۰۱۷ کرد مدل S500 با پیشرانه ۸ سیلندر خود وداع کرد. جایگزین این پیشرانه نیروگاه ۶ سیلندر خطی با تکنولوژی هیبریدی ملایم بود. جایگزین این خودرو نیز ادامه دهنده همین راه بوده و از پیشرانه‌های الکتریکی شده و کم‌حجم‌تر استفاده می‌کند تا بتواند استانداردهای آلایندگی سخت‌گیرانه را پاس کند. البته نباید نگران چیزی بود زیرا S500 جدید در اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت آلمان عملکرد عالی و قدرت بالایش را به نمایش می‌گذارد.

شتاب‌گیری بسیار نرم مرسدس S500 2021

دست‌اندرکاران کانال AutoTopNL پشت فرمان نسل W223 مرسدس S کلاس نشسته و تلاش داشته‌اند به حداکثر سرعت آن برسند. حتی بدون نگاه به لوگو یا کابین لوکس هم می‌توان گفت که کابین این خودروی لوکس سطح بالا چقدر آرام و ساکت است.

شتاب‌گیری بسیار نرم مرسدس S500 2021

تعویض‌های گیربکس به اندازه ابریشم نرم بوده و صدای تولیدی پیشرانه نیز برای یک نیروگاه ۶ سیلندر خیلی بد نیست. S500 کمی بر صدای تولیدی خود می‌افزاید چراکه سرعت خودرو به ۲۶۰ کیلومتر در ساعت هم می‌رسد اما هنوز هم شاهد یکی از ریلکس ترین فضاهای داخلی برای خودروهای بازار هستیم.

شتاب‌گیری بسیار نرم مرسدس S500 2021

افرادی که نیازمند پرفورمنس بهتری هستند باید منتظر نسخه‌های تولید AMG باشند اما مدل S65 با پیشرانه ۱۲ سیلندر دیگر بازنخواهد گشت زیرا فقط مایباخ S کلاس از پیشرانه ۶ لیتری توئین توربو سود خواهد برد. البته خبرهایی درباره تولید نسخه الکتریکی شده S73e با قدرت حدود ۸۰۰ اسب بخار به گوش رسیده که حدود ۱۰۰ اسب بخار قوی‌تر از مدل S63e آتی است.

شتاب‌گیری بسیار نرم مرسدس S500 2021

کابین S کلاس جدید اگرچه بسیار لوکس است اما سطوح مشکی براق احتمالاً خراش برمی‌دارند. همچنین انعکاس ورودی‌های هوای مرکزی روی شیشه جلو نیز وجود دارد که شاید برای برخی افراد مشکل‌ساز باشد. این موارد انتقادات بسیار کوچکی از S کلاس جدید هستند، خودرویی که بازهم استانداردهای جدیدی را در این کلاس وضع کرده است.

شتاب‌گیری بسیار نرم مرسدس S500 2021

W223 خودروی بسیار نرمی بوده و مالکان هم به دنبال راندن و هم به دنبال استراحت در بخش عقب کابین خواهند بود. فقط جای تأسف است که نسخه‌های کوپه و کانورتیبل آن دیگر تولید نخواهند شد.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل