75 کیلومتر از مسیرهای کوهستانی و سخت‌گذر تفتان بازگشایی شد


75 کیلومتر از مسیرهای کوهستانی و سخت‌گذر تفتان بازگشایی شد

زاهدان- ایرنا- سرپرست تیم راهداری تفتان سیستان و بلوچستان گفت: 75 کیلومتر از مسیرهای کوهستانی و سخت‌گذر این شهرستان در سالجاری به همت راهداران بازگشایی شده است.

عطا الله براهویی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با بازگشایی این مسیرها تردد روان برای حدود ۳۴۵ خانوار روستایی شهرستان تفتان فراهم شد.

وی افزود: بازگشایی‌های این مدت در روستاهای حاشیه تفتان، منطقه اناری، تختون، چاهوک، رودگلی، نعمت آباد، حاجی محمد، چاه زیلان- کریم آباد، پوسه - کم سه گری،کوته - ملک آباد، غریب آباد - طویل آباد، سه یکی - لیس آباد، تختدون – اناری و همچنین منطقه نراپ توسط ماشین آلات سنگین راهداری تفتان انجام شده و همچنان نیز تداوم دارد.

سرپرست تیم راهداری تفتان بر حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل تاکید کرد و گفت: حفظ ایمنی و تردد روان مردم مهمترین رسالت این تیم در منطقه است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در راستای التزام عملی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از تمامی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی برای ارائه خدمات بهتر راهداری اقدام به راه‌اندازی چهار تیم راهداری وحدت سیستان، رسالت سراوان، تفتان خاش و توحید زاهدان کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان