روابط عمومی‌های برتر جشنواره تولیدات کرونایی در اردبیل تجلیل شدند


روابط عمومی‌های برتر جشنواره تولیدات کرونایی در اردبیل تجلیل شدند

طی مراسمی به صورت ویدیو کنفرانسی، از منتخبان جشنواره تولیدات کرونایی روابط عمومی های استان اردبیل تجلیل شدند.

مشاور استاندار و مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل 20 دی ماه در این مراسم به نقش موثر روابط عمومی در اطلاع رسانی فعالیت دستگاه های اجرایی استان اشاره کرد و گفت:

تبیین فعالیت سازمان‌ها، همت مضاعف روابط عمومی ها را می‌طلبد.

غلامحسین غاربی ضمن تقدیر از مشارکت روابط عمومی های استان در برگزاری برنامه‌های توانمندسازی این حوزه ‌ ‌، افزود: ارتقای جایگاه روابط عمومی نیاز به حضور افراد خلاق و توانمند دارد که هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان این امر را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل به برگزاری جشنواره تولیدات کرونایی روابط عمومی های استان اشاره و تصریح کرد: روابط عمومی‌ها با تولید محتوا و ارتباطات درون و برون سازمانی برای پیشگیری از ویروس کرونا می‌توانند نقش تاثیرگذاری در ارتقاء سلامتی و تحقق این امر ایفا کنند.

غاربی توجه بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای ارتقای مهارتی مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های استان و تجهیزات این حوزه را خواستار شد.

وی از حسن همکاری دستگاه های اجرایی استان در برگزاری برنامه های فرهنگی و مهارتی برای روابط عمومی های استان بویژه جهاددانشگاهی، دانشگاه محقق اردبیلی، ادارات کل بهزیستی و ثبت احوال و فرمانداری پارس آباد و بیله سوار قدردانی کرد.

وی با اشاره به برنامه های هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ، اجرای سلسله کارگاه‌های آموزشی خبرنویسی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تصویربرداری خبری و مسابقات فرهنگی و ورزشی از برنامه های شورای روابط عمومی های استان اردبیل در سال‌جاری عنوان کرد.

در این جلسه ، مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل و مسوول کمیته آموزش، تحقیقات و ارزیابی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان نیز با ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره تولیدات کرونایی روابط‌ عمومی‌های استان اردبیل، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره به اشتراک گذاشتن تجربه‌های مفید در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در قالب پوستر، کلیپ، بنر، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، عکس و پیام در فضای مجازی روابط عمومی‌های استان اردبیل بود.

سیده صغری جوادی، مشارکت روابط عمومی های استان در این جشنواره را نشان توجه روابط عمومی‌های استان به وظایف اجتماعی و اداری دانست و ادامه داد: بعد از جمع بندی آثار دریافتی، طی جلسات تخصصی با حضور پنج نفر، ارزیابی آثار بیست دستگاه‌ اجرایی استان مورد ارزیابی قرار گرفت و منتخبان بر اساس بیشترین امتیاز مشخص شدند.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی مجازی «خبرنویسی» و «تصویربرداری خبری» به همت کمیته آموزش، تحقیقات و ارزیابی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان و با همکاری جهاددانشگاهی خبر داد.

جوادی افزود: این کارگاه‌ها برای ارتقای علمی و مهارتی فعالان روابط عمومی‌ها بسیار موثر بوده و می‌تواند در بسیاری از مسائل یاریگر آن‌ها باشد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از مسئولان روابط عمومی جمعیت هلال احمر، دانشگاه محقق اردبیلی، شهرداری اردبیل، شهرداری منطقه 3 اردبیل، فرمانداری‌های اردبیل و خلخال، شرکت توزیع نیروی برق استان، پارک علم و فناوری، حوزه هنری، شرکت پخش فرآورده های نفتی اردبیل و مدیریت بانک کشاورزی استان به عنوان منتخبان جشنواره «تولیدات کرونایی روابط عمومی های استان» و چهار داور این جشنواره و مسئولان روابط عمومی ادارات کل آموزش و پرورش ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و بیمارستان امام خمینی به عنوان منتخبان مسابقه کتابخوانی«روابط عمومی حرفه ای بالنده» تجلیل شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...