حضور خانواده شیخ دیاباته در تهران


حضور خانواده شیخ دیاباته در تهران

خانواده شیخ دیاباته که به تازگی به ایران آمده‌اند، با دو دستگاه اتومبیل فرودگاه امام را به مقصد هتل ترک کردند و آنجا اقامت می‌کنند. نوشته حضور خانواده شیخ دیاباته در تهران اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

حضور خانواده شیخ دیاباته در تهران

خانواده پرجمعیت شیخ دیاباته در هتل
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ | ۰:۰۰
حضور خانواده شیخ دیاباته در تهران

خانواده شیخ دیاباته که به تازگی به ایران آمده‌اند، با دو دستگاه اتومبیل فرودگاه امام را به مقصد هتل ترک کردند و آنجا اقامت می‌کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آستانه جدال با پرسپولیس، شیخ دیاباته با سفر اعضای خانواده خود به تهران حسابی سورپرایز و البته خوشحال است. طبق برنامه قبلی قرار بود همسر و فرزندان شیخ برای ملاقات با او راهی تهران شوند ولی شرایط عوض شده و بر تعداد مسافران افزوده شد.

جمعه‌شب علاوه بر همسر و فرزندان دیاباته، تعدادی از اقوام او نیز همراه آنها وارد تهران شدند و مورد استقبال مهاجم استقلال قرار گرفتند. تعداد این افراد به گونه‌ای بود که با دو دستگاه اتومبیل فرودگاه امام خمینی (ره) را ترک کردند. البته دیاباته برای رفاه بیشتر مهمانان خود ترجیح داد آنها را در هتل اسکان دهد.

پس از جدال با پرسپولیس مشخص خواهد شد که همسر و فرزندان شیخ در ایران ماندگار خواهند شد یا ترجیح می‌دهند به فرانسه بازگردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...