یک تن مواد مخدر در قزوین امحا شد


یک تن مواد مخدر در قزوین امحا شد

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی استان قزوین از امحا یک تن انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی و مهم نیروی انتظامی، بحث مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سواد گران مرگ است .

به گزارش ایرنا، سردار علی ابراهیمی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم امحا مواد مخدر در جمع خبرنگاران افزود: نیروهای انتظامی این استان شجاعانه با قاچاقچیان مواد مخدر درگیر می شوند.

وی اظهار داشت: نیروهای با اخلاق ما در ستاد مبارزه با مواد مخدر موفق شده‌اند امسال بیش از چهار تن و ۹۵۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع سنتی و صنعتی را کشف و ضبط کنند که امروز در حدود یک تن از آن‌ها امحاء شد.

سردار ابراهیمی اضافه کرد: امسال در راستای کشف مواد مخدر چهار هزار و ۱۶۴ نفر قاچاقچی دستگیر و بیش از ۹۶ دستگاه موتورسیکلت و ماشین حمل مواد مخدر هم کشف و ضبط‌ شد.

وی افزود: موادمخدر کشف شده از نوع تریاک، شیشه و هرویین فشرده است که با درایت و تیزبینی ماموران کشف و ضبط شده است.

این فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: متاسفانه جوانان که نیروی مولد و پشتوانه توسعه آینده کشور به شمار می‌روند، جزو اولین قربانیان این سوداگری مرگ به شمار می‌روند که خوشبختانه امسال تعدادی از باندهای قاچاق مواد مخدر در استان دستگیر و به مقامات قضایی ارجاع شده است.

سردار ابراهیمی افزود: نیروی انتظامی با بهره‌گیری از تمام ظرفیت و امکانات، گام‌های موثری در فرایند مبارزه با مواد مخدر برداشته و گواه این ادعا تقدیم صدها شهید در این عرصه است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در قزوین خبر داد و گفت: در زمینه پاک سازی مناطق آلوده که جزو دغدغه اصلی مردم است با اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی ۷۲۰ مورد طرح ارتقا امنیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف در سطح استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها که رضایتمندی مردمی را به همراه داشت با برنامه‌ریزی مناسب، هدفمند، شناسایی دقیق مکان‌های آلوده و انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق به‌منظور، ایجاد امنیت پایدار و آرامش برای مردم به‌صورت محله محور با هماهنگی مقام قضائی به مرحله اجرا درآمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک