اولین زمین چمن طبیعی پس از انقلاب در شیراز احداث می‌شود


اولین زمین چمن طبیعی پس از انقلاب در شیراز احداث می‌شود

شهردار منطقه دو شیراز گفت: برای اولین بار در دوران پس از انقلاب احداث زمین چمن طبیعی فوتبال با رعایت تمام استانداردهای بین‌المللی در شهر شیراز آغاز شده است.

غلامرضا شهریاری یکشنبه ۵ بهمن در حاشیه بازدید از مراحل ساخت این مکان ورزشی، با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه در حال انجام است، گفت: این زمین ورزشی در محله قلعه شاهزاده بیگم و در مجاورت میدان کوزه گری به عنوان یکی از مناطق کمتر برخوردار شیراز، احداث می‌شود.

او ادامه داد: این زمین در رشد استعدادهای جوانان منطقه تاثیر بسزایی خواهد داشت تا همانگونه که در گذشته بازیکنان خوبی از این منطقه به تیم ملی راه پیدا کرده‌اند این جوانان نیز بتوانند با شایستگی به تیم ملی فوتبال راه یابند.

شهریاری با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا در سطح منطقه ۲ شیراز افزود: عملیات اجرایی ۸۰ پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی در سطح منطقه دو آغاز شده و یا مطالعات آن به اتمام رسیده و بزودی عملیات اجرایی آنان آغاز خواهد شد.

شهردار منطقه دو شیراز اظهار کرد: این منطقه از شیراز به زودی با انقلاب عمرانی که تاثیر بسزایی در کیفیت زندگی آنان خواهد داشت روبرو می‌شود و خون تازه‌ای در رگ‌های شهرداری منطقه دو دمیده خواهد شد. این پروژه‌ها به گونه‌ای طراحی شده که همه گروه‌های سنی را در بر می‌گیرد.

سرپرست هیئت فوتبال شیراز نیز با اشاره به اینکه شهرداری شیراز علاوه بر انجام کارهای عمرانی به اقدامات ورزشی و فرهنگی نیز ورود پیدا کرده است، گفت: زمین فوتبال قلعه شاهزاده بیگم طی سال‌های گذشته به صورت خاکی بوده و همواره موجب مصدومیت ورزشکاران می‌شده است که با همت شهرداری منطقه دو به زمین چمن طبیعی در خواهد آمد.

حسینی احداث زمین چمن فوتبال در منطقه قلعه شاهزاده بیگم شیراز را باعث ایجاد روحیه نشاط و امید در اهالی این منطقه دانست و افزود: یکی از دغدغه‌های فوتبالیست‌ها و فوتبال دوستان کمبود زمین‌های چمن است که با احداث این ورزشگاه بخشی از این کمبود جبران می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی