بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان دهه فجر بهره برداری می‌شود


بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان دهه فجر بهره برداری می‌شود

همدان-ایرنا- فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: بیمارستان 154 تختخوابی سردار شهید سلیمانی این شهرستان همزمان با ایام فرخنده دهه فجر به صورت رسمی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، «سید رسول حسینی» روز دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان تویسرکان با اعلام این خبر افزود: عملیات اجرایی و تجهیز این بیمارستان به عنوان یکی از پروژه های ملی شهرستان تویسرکان به اتمام رسیده و آماده افتتاح و بهره برداری است.

وی اظهار داشت: بهره برداری از بیمارستان تخصصی شهید سلیمانی نقطه عطفی در توسعه کمی و کیفی زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان محسوب می شود که این پروژه ملی به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم تویسرکان با حمایت جدی دولت و پیگیری مدیران اجرایی و نماینده مردم شهرستان اجرا و تکمیل شده است.

فرماندار شهرستان تویسرکان تصریح کرد: همچنین همزمان با ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بهره برداری از ۸۵ پروژه و عملیات اجرایی ۲ پروژه عمرانی در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان در این شهرستان آغاز می‌شود.

حسینی با اشاره به تشکیل ۲۱ کارگروه تخصصی در ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان تویسرکان، افزود: برنامه ریزی مناسب و منسجمی به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر ویژه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب با رعایت پروتکل های بهداشتی و شیوه نامه های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا در سطح شهرستان تویسرکان انجام شده است.

فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به تقارن ایام فرخنده دهه فجر با میلاد مبارک فاطمه زهرا(س)، گفت: آیین ویژه گرامیداشت ۲۲ بهمن در این شهرستان نیز براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و با هدف جلوگیری از تجمع و حفظ سلامت عمومی مردم، به صورت رژه خودرویی برگزار خواهد شد و در همین ارتباط از ظرفیت رسانه‌ها و همچنین فضای مجازی برای بازخوانی و ترویج ارزش‌های اصیل و ناب انقلاب اسلامی در این ایام استفاده می‌شود.

آیین های ویژه بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی با شعار «انقلاب اسلامی، ولایت پذیری و ایستادگی، پیشرفت و بالندگی» برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان