نماینده آذربایجان‌غربی به مرحله حذفی لیگ جوانان هندبال کشور صعود کرد


نماینده آذربایجان‌غربی به مرحله حذفی لیگ جوانان هندبال کشور صعود کرد

ارومیه- ایرنا- رییس هیات هندبال آذربایجان‌غربی گفت: تیم بیرثانیه ارومیه به مرحله حذفی لیگ جوانان و دسته جات آزاد کشور صعود کرد و در این مرحله با حریفان قدرتمندتری مسابقه خواهد داد.

شاهین کهنمویی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم "بیرثانیه ارومیه" نماینده استان در لیگ جوانان و دسته جات آزاد کشور در پنجمین بازی خود مقابل "ذوب‌آهن اصفهان" به نتیجه مساوی ۱۹ بر ۱۹ دست یافت و با سه برد و ۲ مساوی راهی مرحله حذفی شد.

وی اضافه کرد: تیم "بیرثانیه" در بازی‌های قبلی خود ۳۴ بر ۱۵ "زغالسنگ طبس" و ۲۶ بر ۲۳ "کات شاهرود" و ۲۷ بر ۱۹ "تبسم پاسارگاد" را شکست داده و در مقابل "تبریز" به تساوی ۲۰ بر ۲۰ رسیده است.

وی بیان کرد: این تیم در مرحله حذفی به دیدار "پاسارگاد شهرکرد" خواهدرفت.

رییس هیات هندبال آذربایجان‌غربی افزود: در مسابقات هندبال لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور هم تیم "همیاری ارومیه" مقابل تیم "ریف اصفهان" ۲۵ بر ۱۹ شکست خورد.

کهنمویی گفت: نماینده استان در بازی‌های قبلی مقابل "نوآوران نوشهر" پیروز و مقابل "کیهان پایش ملایر" مغلوب شد.

وی ادامه داد: تیم "همیاری" امروز در چهارمین بازی خود با "آتریسا تهران" دیدار خواهدکرد.

مسابقات هندبال لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه برگزار می‌شود که در گروه اول کیهان پایش ملایر، نام آوران نوشهر، ریف اصفهان، شیشه قزوین، همیاری ارومیه و آتریساتهران و در گروه دوم زغال سنگ البرز شرقی شاهرود، مس پاریز کرمان، اورانیال تهران، لوله گستر اسفراین و نفت و گاز گچساران با یکدیگر رقابت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک