پیش بینی اجرای 450 برنامه در ایام‌الله دهه فجر در اراک


پیش بینی اجرای 450 برنامه در ایام‌الله دهه فجر در اراک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: 450 برنامه به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه(س) با کمک پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و سازمان ها و کانون های تخصصی پیش بینی شده و هر پایگاه حداقل یک برنامه و برخی چندین برنامه را در دستور کار دارند.

محمد مهجوری روز سه‌شنبه هفتم بهمن در نشست خبری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج اراک، اظهار کرد: در راستای تبلیغ و تبیین دستاوردهای انقلاب آنگونه که شایسته است کار نشده و بسیاری از افراد جرئت مناظره با منافقین را ندارند چراکه دستاوردها به خوبی بیان نشده است.

وی افزود: در این شرایط برخی جوانان و نوجوانان آرزوی زندگی در زمان پیش از پیروزی انقلاب را دارند که دلیل این موضوع نیز کم کاری در زمینه معرفی انقلاب و دستاوردهای آن به این نسل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم، این مشکلات را ناشی از بی تدبیری برخی مسئولین دانست و تصریح کرد: نمی‌توان منکر فشار اقتصادی بر مردم شد، اما همین وضعیت اقنصادی نیز قابل مقایسه با مشکلات اقتصادی پیش از پیروزی انقلاب نیست. بر اساس مستندات موجود، در آن زمان مشکلات به گونه ای بوده که اغتشاش و اعتراض مردم را به همراه داشته است.

مهجوری با اشاره به شاخص امید به زندگی بیان کرد: امید به زندگی نیز در بین مردم نیز نسبت به آن زمان افزایش پیدا کرده اما غول رسانه ای دشمن به گونه ای عمل کرده که ما نتوانسته ایم حقایق را به خوبی نشان دهیم. دشمن در عرصه نرم اهداف خود را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به برنامه های دهه فجر و ایام ‌ولادت حضرت فاطمه(س) اضافه کرد: ۴۵۰ برنامه در این ایام با کمک پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و سازمان ها و کانون های تخصصی پیش بینی شده و هر پایگاه حداقل یک برنامه را در دستور کار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: آذین بندی و فضاسازی محیط مسجد و پایگاه، پخش آهنگ های انقلاب، برگزاری مراسم ولادت حضرت فاطمه(س) و جشن انقلاب با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزاری جشن میلاد کوثر، اجرای برنامه های فرهنگی در زندان زنان، گلباران قبور شهدا، برگزاری دوره های ضمن خدمت با عنوان انقلاب در گام دوم، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، مراسم کمک مومنانه، ساخت آدمک استکبار، آزادسازی زندانیان، اجرای سرود، برگزاری نشست بصیرتی، توزیع ماسک و استقرار ایستگاه سلامت، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی توسط دو پایگاه، تجلیل و تقدیر از کادر درمان، راه اندازی غرفه دستاوردهای ایران در بین ۲۰ کشور برتر جهان در ۱۳ مجموعه، راه اندازی غرفه کودک و مادران انقلاب، برگزاری نمایشگاه نقش ایران و اراک در مقابله با کرونا و برگزاری مسابقات کتابخوانی و... از جمله برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

مهجوری افزود: در سطح استان مرکزی در ایام کرونا بیش از ۲۰۰ هزار بسته کمک معیشتی و در اراک بیش از ۷۶ هزار بسته با میانگین هر بسته ۴۰۰ هزارتومان در بین نیازمندان بویژه اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

وی ادامه داد: اعزام بسیجیان داوطلب به بیمارستان ها به عنوان کمک پرستار، انجام کارهای خدماتی، توزیع و تولید ماسک و دستکش و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی نیز از اقداماتی است که در حوزه کرونا انجام شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی