فروشگاه آنلاین لوازم یدکی پورشه ماکان و پورشه کاین


فروشگاه آنلاین لوازم یدکی پورشه ماکان و پورشه کاین

توضیح کامل در خصوص اهمیت فروش آنلاین لوازم یدکی و تنظیم آگهی رپورتاژ و تبلیغاتی با مضمون ارائه انواع قطعات و لوازم یدکی کمیاب خودروهای خارجی مانند انواع اتومبیل های پورشه ماکان و پورشه کاین، معرفی قطعات و لوازم یدکی با کیفیت و مقرون به صرفه، همچنین بررسی اجمالی قطعات تقلبی و اصلی بازار لوازم یدکی و ارائه جدول سرویس های دوره ای پورشه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از نگرانی های مهم مالکین اتومبیل های لوکس و گرانقیمت، اهمیت عملکرد مناسب کلیه قطعات و آپشن های آن است. سلامت قطعات جانبی خودرو، تضمین کننده عملکرد مناسب و بی نقص سایر سیستم های اتومبیل می باشد. به عنوان مثال یک شمع آسیب دیده یا بی کیفیت، تاثیر به سزایی در عملکرد موتور خواهد گذاشت و این نقیصه به مرور زمان صدمات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت چه بسا میتواند باعث از بین رفتن و تخریب کامل موتور اتومبیل گردد. در نتیجه برای اطمینان از کارکرد صحیح و عمر مفید خودرو، توصیه ما تعویض بلادرنگ قطعات آسیب دیده و جایگزین کردن آن با قطعه یدکی می باشد. قطعه یدکی طبق تعریف، به هرگونه کالای قابل تعویض و جایگزین کردن گویند، که با گذشت زمان از بین می روند، آسیب می بینند یا فرسوده می‌گردند.

چرا باید از قطعات اصلی استفاده کرد

تعویض به موقع قطعات مستعمل خودرو، باعث طول عمر اتومبیل شده و استفاده از قطعات اصلی در افزایش ایمنی آن نقش بسزایی خواهند داشت. خرابی قطعات حیاتی خودرو می تواند عامل بروز حادثه یا تصادفی وحشتناک باشد که در این صورت آسیب های جبران ناپذیری، برای سرنشینان یا حتی عابرین پیاده به دنبال خواهد داشت. به عنوان مثال، استفاده از تایرهای نامرغوب و غیراستاندارد، در سرعتهای بالا یا ترمزهای ناگهانی می تواند منجر به ترکیدن لاستیک شود در این لحظه کنترل فرمان از دستان راننده خارج شده و ممکن است حادثه ای ناگوار را به همراه داشته باشد. در مقابل خرید قطعات اصلی برای اتومبیل های گران قیمت همچون پورشه کاین، در حفظ و نگهداری خودرو بدون کاهش ارزش آن کمک می کند زیرا که تعمیر غیر اصولی وسیله نقلیه با جایگزین کردن قطعات نامرغوب و تقلبی، در نهایت به کیفیت خودرو آسیب می رساند. از همه مهمتر، آن قسمت از خودرو که با قطعه غیر اصلی تعمیر شده، دیگر عملکرد مطلوبِ گذشته را نخواهد داشت. متاسفانه کشورهای در حال توسعه با واردات قطعات یدکی ارزان قیمت و بی کیفیت اتومبیل، به نوعی زندگی افراد را به خطر می اندازند.

لوازم یدکی پورشه

مکانیزم های اتومبیل به دلیل ماهیت عملکرد دشوار خود، در نهایت فرسوده می شوند و در صورتی که عمر قطعه به پایان برسد، لزوم جایگزین کردن آن با قطعه یدکی مسجل می گردد. این اتفاق حتی برای اتومبیل های با کیفیت همچون پورشه کاین یا پورشه ماکان که جزء بهترین های صنعت اتومبیل سازی هستند نیز، رخ میدهد. سوال اینجاست که مجموعه ای از قطعات قابل تعویض را از کجا میتوان تهیه نمود.از آنجا که لوازم یدکی پورشه کاین همچنین قطعات دیگر مدلهای اتومبیل پورشه بسیار کمیاب بوده و در صورت موجود بودن با قیمت های بسیار بالا عرضه می گردند، فروشگاه لوازم یدکی «لوکس یدک» به صورت آنلاین، با ارائه انواع قطعات مصرفی شامل تجهیزات ترمز، ملزومات سرویس های ادواری، لوازم موتوری و گیربکس، سیستم تعلیق و تجهیزات الکتریکی با قیمت های کاملا شفاف و منصفانه در خدمت مشتریان محترم انجام وظیفه می نماید. مالکین محترم انواع مدلهای پورشه می توانند با مراجعه به آدرس زیر، ضمن مشاهده و بررسی لوازم یدکی پورشه کاین، نسبت به خرید و تهیه آن اقدام نمایند.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی پورشه ماکان و پورشه کاین

پورشه

مزایای خرید از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی

تهیه و خرید قطعه از فروشگاه لوازم یدکی به مراتب از بازار آسان تر می باشد. با مراجعه به سایت فروشگاه آنلاین لوازم یدکی، شما قادر خواهید بود تا قطعه مورد نظر را از هر حیث مورد ارزیابی قرار دهید. مشخصات محصول در تصاویر مربوط به آن به خوبی قابل رویت هستند. وانگهی نوع و مدل قطعه نیز به سادگی قابل بررسی می‌باشد. به طور معمول قیمت قطعات در این فروشگاه کمتر از قیمت های بازار می باشد. با خرید از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی قربانی ترافیک و شلوغی بازار نخواهید شد. یکی از مشکلات فروش لوازم یدکی در بازار سنتی، عدم همخوانی قطعه دریافتی با محصول درخواستی شماست که بارها پیش آمده و شما مجبور به مرجوع کردن آن شده اید. در حالی که خرید آنلاین با بیان خصوصیات و مشخصات محصول، این مشکل را مرتفع نموده است. ضمنا در صورت خرید قطعه، از ضمانت دار بودن آن مطمئن خواهید بود.

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی پورشه ماکان و پورشه کاین

خرید آنلاین

سرویس و نگهداری پورشه

سرویس منظم اتومبیل پورشه کاین و پورشه ماکان یکی از ساده ترین راه ها برای اطمینان از عملکرد صحیح خودرو، در طول سالیان دراز می باشد. رویه سرویس و نگهداری این اتومبیل کاملا ساده است و تفاوت چندانی با اتومبیل های دیگر ندارد. معمولا ابزارهای راهنمای اتومبیل به راننده این امکان را می دهد که به سادگی از زمان سرویس خودرو مطلع شده و نسبت به آن اقدام کند. در عین حال مطمئن ترین روش برای انجام این کار، بازدید کامل سیستم های اتومبیل توسط تکنسین ها و سرویس کاران خودرو می باشد به این صورت که در زمان تعویض روغن و فیلتر، انجام این موارد را از مکانیک درخواست کنید. سیستم الکتریکی را مورد ارزیابی قرار داده و در صورت لزوم تنظیم نماید. کابل های باطری بازدید شوند. عملکرد برف پاک کن ها، کلیه چراغ های داخل کابین، همچنین بوق، مورد آزمایش قرار گیرد. وضعیت کمربندهای ایمنی بررسی شده و چک شوند. در صورت لزوم فیلتر هوای کابین تعویض گردد.

کلیه چراغ های بیرونی اتومبیل بازدید شده و در صورت نیاز تنظیم شوند. وضعیت سیستم خنک کننده و کلیه اتصالات آن چک شود. همچنین بعد از تعویض روغن، زیر بدنه خودرو، از نظر نشت روغن نیز بررسی گردد. علاوه بر آن، بازدید لنت و دیسک چرخ ها فراموش نشده و عملکرد ترمز نیز به خوبی مورد پایش قرار گیرد. اتصالات محور، و بررسی کامل مسیرهای سیستم سوخت رسانی جزء اصلی ترین موارد بازدید محسوب می شوند. جعبه فرمان و سیستم تعلیق را از لحاظ عملکرد و ایرادات احتمالی مانند روغن ریزی، آثار ضربه، لقی، آسیب دیدگی و یا فرسودگی، مورد بازدید قرار دهند و به محض مشاهده هرگونه ایراد کیفی، شما را مطلع ساخته تا بتوانید نسبت به تعویض قطعه معیوب و جایگزین کردن آن با لوازم یدکی نو اقدام نمایید. توجه کنید که هرگز مبنای مراجعه به تعمیرگاه را بر اساس مسافت پیموده شده اتومبیل قرار ندهید چه بسا گاهی اوقات صرف نظر از کارکرد اتومبیل و به دلیل عدم حرکت خودرو، این امکان وجود دارد که ایرادی جدید و ناشناخته در اتومبیل شما بروز کند و یا قطعه ای از آن نیاز به تعویض داشته باشد. در این صورت شما می‌توانید از طریق لینک زیر با مراجعه به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی نسبت به خرید قطعات و لوازم یدکی پورشه ماکان اقدام نمایید.

سرویس و نگهداری اتومبیل پورشه

سرویس های ادواری پورشه کاین و پورشه ماکان به شرح ذیل می باشد.

هر 000/10 مایل (16 هزار کیلومتر): تعویض روغن و فیلترها، بازدید و تست چرخ ها و بازدید سیستم ایمنی

هر 000/20 مایل (32 هزار کیلومتر): تعویض روغن و فیلترها، بازدید و تست چرخ ها و در صورت لزوم تعویض لنت، و بازدید سیستم ایمنی

هر 000/30 مایل (48 هزار کیلومتر) بازدید سیستم ایمنی، تعویض روغن ترمز، تعویض ضد یخ و مایع خنک کننده، تعویض روغن گیربکس، تعویض لنت و لاستیک ها

هر 000/40 مایل (64 هزار کیلومتر) بازدید کامل سیستم ترمز، بازدید شیلنگ ها و مایعات اتومبیل، سرویس و تعویض تسمه های محرک

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی پورشه ماکان و پورشه کاین

پورشه ماکان

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آماده‌باش مدیریت بحران برای بارندگی‌ شدید در 7 استان/کنار رودها و مسیل‌ها نروید