دستگاه های اجرایی نسبت به پیاده سازی امر عفاف و حجاب کم کاری دارند


 حجت الاسلام ولایی برحق با اشاره به اهمیت اجرای وظائف مصوب شده دستگاه های اجرایی در امر حجاب گفت: دستگاه های اجرایی نسبت به پیاده سازی امر عفاف و حجاب کم کاری دارند. « حجت الاسلام ولایی برحق» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص وضعیت بی حجابی که این روزها در قالب تبلیغات نامناسب و دور از شئون اسلامی به صورت بصری...



حجت الاسلام ولایی برحق با اشاره به اهمیت اجرای وظائف مصوب شده دستگاه های اجرایی در امر حجاب گفت: دستگاه های اجرایی نسبت به پیاده سازی امر عفاف و حجاب کم کاری دارند.
دستگاه های اجرایی نسبت به پیاده سازی امر عفاف و حجاب کم کاری دارند
« حجت الاسلام ولایی برحق» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص وضعیت بی حجابی که این روزها در قالب تبلیغات نامناسب و دور از شئون اسلامی به صورت بصری در نقاطی از شهر کرج دیده شده است گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی پیاده سازی آرمان های ناب اسلامی است و عفاف و حجاب به عنوان یکی از مولفه ها و دستاوردهای اساسی انقلاب اسلامی است و همواره مورد سفارش و توجه در وصیت نامه شهداء دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: هر یک از دستگاه های اجرایی و متولیان امر در زمینه پیاده سازی عفاف و حجاب در جامعه رسالتی دارند که مبتنی بر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی باید آن مصوبات اجرا شود.

وی ادامه داد: اصناف، نیروی انتظامی، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما و … از جمله دستگاه های مکلف در امر حجاب و عفاف هستند که مجموع آن به ۱۷ دستگاه می رسد.

وی با اشاره به ضرورت پیاده سازی مسأله عفاف و حجاب در جامعه عنوان کرد: متأسفانه گاهی کم کاری و غفلت دستگاه ها و مسئولان اجرایی در زمینه عفاف و حجاب زمینه ترویج بی حجابی در جامعه را فراهم می کند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: بلوغ ایمانی و برخورداری از روح مسئولیت پذیر در زمینه بهره مندی از رسانه های دیداری و بصری در امر تبلیغ یکی از ضروریات جامعه ایمانی است.

وی عنوان کرد: طی سال های اخیر برنامه ها و راهکارهای موثری در زمینه معرفی و ارائه لباس های مناسب با سبک زندگی ایران اسلامی شده است با وجود این استکبار و اندیشه های غربی همواره سعی دارند و داشته اند تا عناصر و باورهای عقیده ای خود را به جامعه اسلامی ایران تلقین کنند.

حجت الاسلام دشتکی تصریح کرد: بی توجهی به امر عفاف و حجاب، جامعه را دچار بحران های جدی می کند که نخستین بحران و آسیب خانواده را تهدید می کند آنچنان که انحطاط غرب در عرصه خانه و خانواده گویای این مطلب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در خاتمه خاطرنشان کرد: روح مسئولیت پذیری باید در مسئولین دوباره احیا گردد و هر یک از نهادها خود را پاسخگوی این امر بدانند و مطالبه گری مردم و جوانان مومن در این مهم بسیار موثر است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان