مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی با گلاب کاشان عطرافشانی می‌شود


مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی با گلاب کاشان عطرافشانی می‌شود

کشان - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران کاشان گفت: مرقد امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با گلاب ناب محمدی این شهرستان شست‌وشو و عطرافشانی می‌شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ کریم اکبری چهارشنبه شب در نشست خبری مجازی به مناسبت برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران کاشان در دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: آیین عطرافشانی مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی روز شنبه یازدهم بهمن در مرقد پاک آن یار سفر کرده برگزار می‌شود و جمعی از بسیجیان حوزه دانش‌آموزی و مسوولان این شهرستان نیز در آن مشارکت می‌کنند.

وی ادامه داد: ۲ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه در ایام دهه مبارک فجر بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع می‌شود.

به گفته وی، آزادی ۱۰ زندانی غیرعمد در قالب جشن گلریزان نذر آزادی با کمک خیران کاشان را از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان برشمرد و اظهار داشت: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و راه‌اندازی ایستگاه‌های ایست و کنترل در ورودی و خروجی‌های شهر از دیگر برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه در دهه فجر است.

مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی با گلاب کاشان عطرافشانی می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران کاشان، برگزاری همایش زن در تراز انقلاب اسلامی، مسابقه‌های رویداد رسانه‌ای‌ با تولید محتوا توسط گردان‌های سایبری، رونمایی از کتاب‌هایی در حوزه‌ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خاطره‌گویی خانواده‌های شهیدان انقلاب در برنامه رادیویی گلستانه و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان عنوان کرد.

سرهنگ اکبری افزود افزود: یادمان شهدای انقلاب اسلامی در خیابان‌ها و میدان‌ها محل شهادت آنان، تجلیل از خدمات کادر درمان و خیران سلامت در دوران کرونا، نواختن زنگ انقلاب در مدرسه‌ها و برگزاری جشن میلاد کوثر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) نیز همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در کاشان برگزار می‌شود.

شهرستان کاشان در دوران انقلاب ۲۸ شهید تقدیم اسلام و ایران کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...