امام‌جمعه یزد: افکار امام (ره) در میان جوانان ترویج شود


امام‌جمعه یزد: افکار امام (ره) در میان جوانان ترویج شود

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: تبیین و ترویج افکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام‌خمینی (ره) بین نسل جوان نیاز جامعه اسلامی است .

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر و نقش حضرت امام راحل (ره) اشاره کرد و افزود: باید جوانان کشور در جریان حوادث نظام و اندیشه‌های والای خمینی کبیر قرار گیرند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ادامه داد: رهبری‌های حضرت امام‌خمینی (ره)، همراهی مردم مومن و توسل و تمسک به دین و ارزش‌های معنوی موجب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

امام جمعه یزد یادآور شد: باید بنحو مناسب با بهره‌گیری از فضای مناسب، مردم و جوانان را بیش از گذشته در جریان خدمات نظام و انقلاب اسلامی و ثمرات والای آن در ابعاد مختلف قرار داد.

ناصری در ادامه به ذکر خاطرات خود از امام راحل (ره) پرداخت که ایشان با روحیه جهادی و ایستادگی موفق شدند انقلاب اسلامی را به رغم تمامی فشارها و توطئه‌ها به سرمنزل مقصود و پیروزی نهایی برسانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر در هفته آینده اشاره کرد و افزود: اسلام به نقش زنان در جامعه اسلامی در عرصه‌های مختلف و تربیت نسلی مومن و انقلابی اهمیت ویژه قائل است .

ناصری گفت: باید بانوان جامعه از فرصت نظام و انقلاب اسلامی برای خدمت به خانواده و تربیت فرزندان صالح بر اساس آموزه‌های دینی بیش از گذشته احساس تکلیف کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خلق پوستر «اربعینی‌ها؛ فاتحان قدس» در یزد