وظیفه‌شناسی، ویژگی برجسته حیران اردکانی، شهید مدافع امنیت


وظیفه‌شناسی، ویژگی برجسته حیران اردکانی، شهید مدافع امنیت

شیراز- ایرنا- پدر سرهنگ پاسدار شهید سعید حیران اردکانی که فرزندش هنگام امدادرسانی و فعالیت‌های جهادی در منطقه شرق کشور به درجه شهادت نائل آمده است، نظم، قانونمندی و وظیفه‌شناسی را از ویژگی‌های این شهید برشمرد.

سرهنگ پاسدار شهید سعید حیران اردکانیف رمانده گردان ۱۰۱ حضرت احمدبن موسی(ع) لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس بود که از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵ به مدت ۳۰ ماه و از سال ۱۳۹۸ در منطقه جنوب شرق کشور خدمت کرد.

این شهید،هنگام امدادرسانی و فعالیت‌های جهادی در منطقه شرق کشور به درجه شهادت نائل آمد و در روز سه شنبه هفتم بهمن ۱۳۹۹ در گلزار شهدای شهرک سعدی شیراز به خاک سپرده شد.

پدر این شهید والامقام در دیدار با دبیر ستاد اربعین استان فارس افزود: در ماموریت آخر که چند روزی مانده به عروسی برادرش بود از ایشان خواستیم که رفتن خود را به عقب بیندازد؛ اما او به‌خاطر ادای تکلیف و حس وظیفه‌شناسی، این کار را انجام نداد و سرانجام به فیض شهادت نائل آمد.

پدر شهید حیران همچنین با اشاره به اخلاص و معرفت و ایمان فرزندش، گفت: وی از همان کودکی با تعالیم اسلامی و معرفت حسینی آشنا و بزرگ شد و شخصی مومن و با ایمان و همواره مقید و پایبند به ارزش‌های اسلامی بود.

با تاکید بر اینکه شهدا در مکتب ولایت پرورش‌ یافته‌اند، گفت: خانواده شهدا همواره پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و راه شهیدان ادامه خواهد یافت.

در این دیدار، سید مجتبی علوی مدیرکل فرهنگی معاونت زائرین و گردشگری استانداری فارس و دبیر ستاد اربعین استان، ضمن ابلاغ تبریک و تسلیت مجموعه استانداری فارس به خانواده این شهید معظم، مراتب قدردانی و سپاس مجموعه استانداری فارس را از خانواده این شهید والامقام اعلام کرد.

دبیر ستاد اربعین فارس با اشاره به اینکه شهادت هنر مردان خداست و خداوند این فیض بزرگ را به بندگان خاص و برگزیده خود اعطا می‌کند، بیان داشت: سعادتی بالاتر از رفتن از دنیا با شهادت در راه خدا نیست.

وی افزود: بی‌شک عزت، سربلندی و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون اعتقاد راسخ و دلاورمردی‌ها و شجاعت اینگونه بزرگ‌مردانی است که تربیت‌یافته محضر خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و پرورش‌یافته سیره و مکتب نورانی اسلام ناب محمدی(ص) هستند، همان مکتبی که بعد از ۱۴۰۰ سال میلیون‌ها عاشق و زوار اباعبدالله الحسین سیدالشهدا (ع) را به‌منظور تجدید بیعت با خط سرخ شهادت و آرمان‌های اسلام ناب محمدی با پای پیاده راهی کربلای معلی می‌کند.

علوی با بیان اینکه پرورش‌یافتگان این مکتب در دفاع از اسلام و حریم ولایت و نیز برای صیانت از وطن با بهره‌گیری از معارف و مبانی والای برگرفته از نهضت حسینی، از بذل تمام هستی و جان شیرین خویش دریغ نداشته‌اند، تاکید کرد: راه پرافتخار شهیدان با عزمی راسخ ادامه خواهد یافت.




درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان