کاهش 10 درصدی حجم مخازن سدهای لرستان


کاهش 10 درصدی حجم مخازن سدهای لرستان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از کاهش 10 درصدی حجم مخازن سدهای استان خبر داد.

داریوش حسن‌نژاد در رابطه با آخرین وضعیت مخازن سدهای استان، گفت: در حال حاضر ۴۶ درصد حجم مخازن لرستان پر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی افزود: حجم مخازن سدهای لرستان در سال گذشته ۱۰۶.۵۴ میلیون مترمکعب بود که درحال حاضر حجم کل ذخیره شده در پشت آنها ۹۵.۵۸ میلیون متر مکعب است که نسبت به سال گذشته در همین زمان ۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

این مسئول با بیان اینکه حجم مخزن سد مروک ۱۰۶ میلیون مترمکعب بوده، اظهار کرد: ۳۳.۱ میلیون مترمکعب معادل ۳۴ درصد این سد پر شده که نسبت به سال گذشته در همین زمان ۳۲ درصد کاهش داشته است.

حسن نژاد عنوان کرد: مخزن سد ایوشان ۵۲ میلیون مترمکعب ظرفیت دارد و هم اکنون ۲۲.۳۶ میلیون مترمکعب آن پر است و نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش ۸ درصدی را نشان می‌دهد.

وی در خصوص سدهای خان آباد، هاله و حوضیان یادآور شد: هم اکنون حجم مخزن سد خان آباد ۴.۵۸ میلیون مترمکعب پر بوده و نسبت به سال گذشته، ۳۵ درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان افزود: حجم مخزن سدهاله پر بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است.

حسن‌نژاد گفت: همچنین حجم کل مخزن سد حوضیان ۳۳ میلیون مترمکعب بوده که هم اکنون با ظرفیت ۲۹.۷۶ میلیون مترمکعب نسبت به سال قبل ۹۰ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...