برنامه‌های دهه فجر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اعلام شد


برنامه‌های دهه فجر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اعلام شد

مشهد- ایرنا- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش روز شنبه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی علی اصغر یساقی گفت: ‌برنامه‌های دهه فجر امسال به صورت حضوری و غیرحضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه‌ها شامل مراسم آغازین برنامه‌های دهه مبارک فجر در مسجد دانشگاه در روز ۱۲ بهمن، همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، گل‌افشانی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام در دانشگاه و اجرای سرود خواهد بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ادامه داد: همچنین نمایشگاه انقلاب اسلامی از نگاه مطبوعات و گوشه‌ای از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در طول دهه مبارک فجر با محوریت اداره فرهنگی و دانشجویی در دانشکده مهندسی این دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی گفت: وبینار تخصصی با موضوع "انقلاب اسلامی، سیره فاطمی، منزلت زن، سبک زندگی ایرانی و اسلامی" ۱۵ بهمن ماه به صورت حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی همزمان با سالروز میلاد خجسته بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) با محوریت بسیج کارکنان دانشگاه برگزار خواهد شد.

یساقی با اشاره به افتتاح دفتر بسیج اساتید دانشکده فنی مهندسی در روز ۱۵ بهمن افزود: همچنین وبینار تخصصی با موضوع "انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب، امت ولایی، تمدن نوین اسلامی"، روز ۱۸ بهمن به صورت حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با محوریت بسیج اساتید دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین وبینار تخصصی با موضوع "انقلاب اسلامی و بسیج فداکار، خدمت مومنانه و مدافعان سلامت" روز ‌۲۰ بهمن به صورت حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با محوریت بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: مسابقه کتابخوانی با موضوع "تاریخ انقلاب اسلامی" با محوریت دفتر فرهنگ اسلامی مجتمع علوم انسانی و دفتر فرهنگ اسلامی دانشکده معماری در چهار بخش اساتید،

کارکنان، دانشجویان و خانواده های همکاران دانشگاهی در طول دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین تزئین محیط و فضای دانشگاه با درج تصاویر و بنرهای مربوط به امام خمینی (ره) و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این ایام انجام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال