ثمرات انقلاب اسلامی خاری در چشمان استکبار


ثمرات انقلاب اسلامی خاری در چشمان استکبار

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلام عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام تبریکی ارسال و در آن ثمرات انقلاب اسلامی را خاری در چشمان استکبار دانسته اند.

آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل دومین بهار آزادی تجلی اندیشه های ناب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام روح الله (ره) نمایانگر تحقق وعده تخلف ناپذیر الهی برای درهم کوبیدن نمادهای طاغوتی و حاکمیت عدالت و غلبه مستضعفان بر مستکبران عالم است.
‏بی گمان این انقلاب که ثمره جانفشانی خیل عظیمی از شیر زنان و غیورمردان ایران زمین است در طول حیات طیبه و تابناکش با تکیه بر توان و همت نیروهای جهادی و شور آفرین به افتخارات بزرگی در عرصه های سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی نائل آمد که برق آن چشمان مظهراستکبار و دنباله هایش را درنوردید.
‏در ارزیابی منصفانه و همه جانبه پیشرفت های خیره کننده نهضت روح بخش انقلاب اسلامی باید گفت که برغم کینه توزی و عداوت های دشمنان غدار، انقلاب خمینی در چهل و دومین بهار عمرش همانند دوران تولد بانشاط ،پویا و سر زنده است و همچنان با پرچمداری خلف رشید و شایسته بنیانگذار نهضت امام خامنه ای ( مدظله العالی)پرشتاب به سمت قله های افتخار و عزت ماندگاردر حرکت است.
‏اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان(ره) و شهیدان عالیمقام انقلاب اسلامی در چهل و دومین سالگرد تولد این عطیه الهی، رجا واثق دارم در سایه تدابیر راهگشا و داهیانه امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و حضور همیشگی مردم با بصیرت ایران عزیز در عرصه های پیشتازانه، آرمان های حقیقی نهضت شکوهمند اسلامی ایران تحقق خواهد یافت.
‏علی کریمی فیروزجایی
‏عضو هیئت رئیسه مجلس و خادم مردم شریف بابل در خانه ملت

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال