عیدی کارکنان بانکهای ادغامی چگونه پرداخت می شود؟


پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: عیدی و پاداش پایان سال کارکنان بانک های ادغامی چگونه محاسبه و پرداخت می‌شود؟ به گزارش بانک مردم و به نقل از اخباربانک، چند هفته ای است که پروسه ادغام نهایی 5 بانک و موسسه اعتباری کوثر، قوامین، حکمت ایرانیان، انصار و مهر اقتصاد در بانک سپه انجام شده است. کاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه چندی پیش در مصاحبه ای اعلام کرد...

کد خبر : 164646 تاریخ انتشار : 31 ژانویه 2021

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: عیدی و پاداش پایان سال کارکنان بانک های ادغامی چگونه محاسبه و پرداخت می‌شود؟

به گزارش بانک مردم و به نقل از اخباربانک، چند هفته ای است که پروسه ادغام نهایی ۵ بانک و موسسه اعتباری کوثر، قوامین، حکمت ایرانیان، انصار و مهر اقتصاد در بانک سپه انجام شده است.

کاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه چندی پیش در مصاحبه ای اعلام کرد یکسان سازی حقوق و مزایای کارکنان بانکهای ادغامی با بانک سپه از ابتدای سال ۱۴۰۰ نهایی خواهد شد.

با این مصاحبه این گونه به نظر می رسد که حقوق و مزایای کارکنان بانکهای ادغامی تا پایان سال ۹۹ به شکلی که تاکنون بوده ادامه پیدا خواهد کرد.

اما سوالی که مطرح می‌شود این است که بانک سپه برای پرداخت حقوق عیدی و پاداش پایان سال پرسنل بانک ها و موسسات ادغامی از چه روشی استفاده میکند؟

اگر بخواهد همانند سال قبل عیدی و پاداش را پرداخت کند باید دو برابر پایه حقوق را به عنوان عیدی و پاداش در نظر بگیرد.

این در حالی است که بانک سپه به عنوان یک بانک دولتی تنها یک ماه حقوق پایه به عنوان عیدی و پاداش پایان سال در نظر میگیرد.

به عبارت ساده‌تر بانک سپه عملاً نمی تواند بر اساس سال ۹۹ و به عنوان یک بانک دولتی عیدی و پاداش پرداخت کند.

از سوی دیگر از آنجا که در چند ماه پایانی سال ۹۹ بانک ها و موسسات ادغامی منحل شده اند نیز نمی تواند از روش کارگری یعنی ۲ ماه حقوق پایه عیدی و پاداش را پرداخت کند.

عیدی کارکنان بانکهای ادغامی چگونه پرداخت می شود؟ عیدی کارکنان بانکهای ادغامی چگونه پرداخت می شود؟ عیدی کارکنان بانکهای ادغامی چگونه پرداخت می شود؟
22 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بانک‌

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)