نماهنگ «عطر تو» کاری از اتباع خارجی سمنان برای دهه فجر رونمایی شد


نماهنگ «عطر تو» کاری از اتباع خارجی سمنان برای دهه فجر رونمایی شد

سمنان- ایرنا- سرپرست گروه سرود بین‌المللی میثاق مهاجران استان سمنان گفت: نماهنگ «عطر تو» در اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر کاری از اتباع خارجی این استان رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، روح‌الله اشرف روز یکشنبه با بیان اینکه کار نماهنگ «عطر تو» باهدف پاسداشت مقام شامخ همه مادران شهدای سراسر دنیا ساخته شد بیان داشت: سرود این نماهنگ توسط گروه سرود میثاق مهاجران با آهنگ‌سازی احسان جوادی و شعری از قاسم صرافان، تهیه شد.

وی با اشاره به این که طرح نماهنگ «عطر تو» در بهار سال ٩٨ در مراسم یادبود یکی از مادران شهدا و جانباز که از سادات بود مطرح شد اظهار داشت: معرفی شهید و مادر شهید به صورت یک نماد از مهم‌ترین اهداف این طرح بود تا این نماهنگ منحصر به یک یا چند شهید و مادر شهید نباشد.

مسئول تهیه نماهنگ «عطر تو» با تاکید بر اینکه تولید این اثر ٢٠ ماه به طول انجامید اظهار داشت: با بررسی‌ و کارشناسی افراد مختلف به خصوص محمدحسین بزرگیان کارگردان این اثر سعی کردیم نماهنگ در استان سمنان ساخته شود، چرا که گروه سرود میثاق در استان سمنان مستقر است.

اشرف تصریح کرد: بخشی از تصویربرداری این کار در روستای امامزاده عبدالله ضبط‌ شده است.

وی با اشاره به این مطلب که نماهنگ «عطر تو» توسط اداره کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان و با همکاری اداره‌ کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سمنان و به همت گروه سرود بین‌المللی میثاق مهاجرین استان سمنان تهیه شد افزود: اداره کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران درصدد است این نماهنگ روزهای پنج‌شنبه هر هفته از صدا و سیما پخش شود.

اشرف ضمن قدردانی از همه متصدیان این طرح خاطر نشان کرد: نماهنگ «عطر تو» با بازیگری معصومه حافظی، رویا کریمی، طاها عبوس، بردیا عزیزی و علی‌اکبر رسولی تهیه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دادا محمد کجوری