آمار فاجعه بار رئال ، بدون کاپیتان راموس ؛ مادریدی ها قربانی خود خواهی پرز


آمار فاجعه بار رئال ، بدون کاپیتان راموس ؛ مادریدی ها قربانی خود خواهی پرز

تیم رئال مادرید درحالی برای تمدید قرارداد سرخیو راموس دست دست می کند که در هیچ یک از پنج بازی آخری که باخته است ، سرخیو راموس حضور نداشته است. نوشته آمار فاجعه بار رئال ، بدون کاپیتان راموس ؛ مادریدی ها قربانی خود خواهی پرز اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آمار فاجعه بار رئال ، بدون کاپیتان راموس ؛ مادریدی ها قربانی خود خواهی پرز

پنج باخت برای رئال مادرید بدون حضور سرخیو راموس
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۲:۲۴
آمار فاجعه بار رئال ، بدون کاپیتان راموس ؛ مادریدی ها قربانی خود خواهی پرز

تیم رئال مادرید درحالی برای تمدید قرارداد سرخیو راموس دست دست می کند که در هیچ یک از پنج بازی آخری که باخته است ، سرخیو راموس حضور نداشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید باز هم بدون حضور کاپیتان سرخیو راموس شکست خورد. این بار در یک بازی خانگی مقابل لوانته این اتفاق افتاد.

به نقل از مارکا، در حالی که هنوز مشخص نیست رئال مادرید با سرخیو راموس تمدید کند، کهکشانی ها باز هم باختند. لوانته در دیداری که مهمان رئال مادرید بود، با نتیجه ۲-۱ به پیروزی دست پیدا کرد.

این موضوع باعث نگرانی زیدان شده است. آن ها مجموعا ۸ بار در این فصل شکست خوردند که در پنج بازی، سرخیو راموس در زمین حضور نداشته است. این آمار نشان می دهد که چقدر سرخیو راموس برای باشگاه اهمیت دارد. مسئولان تیم باید هر چه سریعتر برای نگه داشتن کاپیتان رئال مادرید اقدام کنند.البته اگر فلورنتینو پرز خود خواهی خودش را کنار بگذارد.

هر دو باخت رئال مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بدون حضور سرخیو راموس بوده است. بدون او، زوج ادر میلیتائو و رافائل واران مطمئن ظاهر نشدند. در کوپا دل ری، زیدان از تیم دومش استفاده کرد اما از پس حریف دسته سومی یعنی آلکویانو بر نیامدند و یک جام دیگر هم از دست دادند. دو شکست دیگر لوس بلانکوس در لالیگا رقم خورد که مقابل آلاوز و لوانته بود.

بدترین فصل زیدان در رئال مادرید

این فصل (۲۰۲۰/۲۱)، بدترین فصل زیدان به عنوان سرمربی در رئال مادرید بوده است. تا این مقطع از فصل، رئال مادرید ۸ شکست را تجربه کرده است. این در حالی است که در فصل ۲۰۱۷/۱۸، در کل ۹ بار بازی را واگذار کرده بودند. لازم به ذکر است که در فصل ۲۰۱۷/۱۸، رئال مادرید از مجموع ۶۲ بازی، ۹ شکست را تجربه کرده بود اما امسال، در ۲۸ بازی، ۸ بار شکست خوردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی