86 متخلف اقتصادی در اردبیل دستگیر شدند


86 متخلف اقتصادی در اردبیل دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری 86 متخلف اقتصادی در استان در 1.5 ماه اخیر خبر داد.

سردار حسینی در نشست پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی اردبیل اظهار کرد: با هوشیاری و مراقبت پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی در استان اردبیل در 1.5 ماه اخیر 36 پرونده تخلف اقتصادی در استان مورد رصد و پیگیری قرار گرفته تا عوامل و عناصر این پرونده‌های خلاف مقررات و قوانین کشور مورد پیگیری، تعقیب و دستگیری قرار گیرند.
وی تصریح کرد: عمده پرونده‌ها مربوط به فروش دارو به صورت قاچاق، پرندگان زینتی،‌ قاچاق و انبار ام.دی.اف، برنج، آرد، حبوبات و تجهیزات ماهواره و همچنین دستگاه رمز ارز بوده که با هوشیاری پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی در استان عوامل و عناصر دخیل در این قاچاق دستگیر شدند.


فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در این ارتباط 16 نفر عناصر و عوامل دخیل در قاچاق کالا و تجهیزات ماهواره‌ای دستگیر شده و به ارزش 25 میلیارد و 700 میلیون ریال کالای قاچاق از آنها به دست آمده است.
حسینی افزود: پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی در بحث احتکار مواد غذایی به ویژه مایحتاج ضروری مردم از برنج و روغن گرفته تا حبوبات و نهاده‌های دامی ورود پیدا کرده و سعی می‌کند تا اجازه میدان‌داری افراد دلال و فرصت‌طلب را در بازار اقتصادی استان اردبیل ندهد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در کنار برخورد جدی پلیس با عوامل و عناصر دلالی در بازار و احتکار و انبار غیرمجاز مایحتاج مردم تعدادی زمین‌خوار و رباخوار در سطح استان دستگیر شدند که مجموع دستگیری این افراد در 1.5 ماه اخیر به بیش از 86 نفر می‌رسد.
حسینی اضافه کرد:‌ به دنبال اجرای عملیات‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی بیش از 20 پرونده تشکیل و تحویل مقامات قضایی شده است.
رئیس پلیس اردبیل ارزش کل کشفیات اعم از کالاهای قاچاق و احتکار شده و همچنین عوامل و عناصر دلالی را بیش از یک تیلیریون و 159 میلیارد ریال در سطح استان اردبیل اعلام کرد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرح/ ضرب المثل‌های مصور با استفاده از هوش مصنوعی