197 میلیارد تومان منابع به یغما رفته به حساب شهرداری اردبیل واریز شد


197 میلیارد تومان منابع به یغما رفته به حساب شهرداری اردبیل واریز شد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با اجرای احکام قضایی در شهر اردبیل، بیش از 196 میلیارد تومان منابع به تاراج رفته شهرداری اردبیل به حساب آنها بازگردانده شد.

ناصر عتباتی در جلسه مبارزه با جرایم اقتصادی در اردبیل اظهار کرد: فرد کلاهبرداری که اراضی شهرداری و دولتی را با جعل اسناد به اشخاص واگذار می‌کرد، دستگیر شده و در اعترافات خود به دخالت و دلالی در این زمینه ازعان کرد.
وی تصریح کرد: برای این فرد متخلف که از پرسنل شهرداری اردبیل بوده، بیش از 10 سال حبس و پرداخت 197 میلیارد تومان به حساب شهرداری اردبیل محکوم شده است.


رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با قطعی شدن این حکم فرد مورد نظر به زندان معرفی شده و مبلغ 197 میلیارد تومان نیز به حساب شهرداری واریز شد.
عتباتی از دستگیری یک کلاهبردار زمین‌خوار در اردبیل خبر داد و افزود: این فرد نیز اراضی زراعی را در بنفشه‌دره اردبیل با ادعای واهی و تغییر کاربری به افراد و اشخاص متعدد فروخته و نسبت به جعل اسناد نیز اقدام کرده بود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:‌ در مجموعه قضایی استان تخلفات این فرد مورد رسیدگی قرار گرفت تا با قطعی شدن رأی فرد مورد نظر به حبس و همچنین رد مال محکوم شد تا جزای تخلفات آشکار خود را در کلاهبرداری ببیند.
عتباتی از شهروندان خواست تا در خرید و فروش اراضی زراعی و محدوده شهر دقت لازم را داشته باشند تا معاملات آنها به صورت قانونی و در چهارچوب مشخص انجام و گرفتار افراد سودجو و فرصت‌طلب نشوند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...