6 طرح عمرانی در سومین روز دهه فجر در سلماس به بهره‌برداری رسید


6 طرح عمرانی در سومین روز دهه فجر در سلماس به بهره‌برداری رسید

ارومیه- ایرنا- 6 طرح عمرانی و آبخیزداری همزمان با سومین روز دهه مبارک فجر با 39 میلیارد ریال هزینه در شهرستان سلماس به بهره‌برداری رسید.

فرماندار سلماس روز سه‌شنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا، گفت: در این روز طرح تقویت برق بخش کوهسار ایستگاه شهید شیرازی با حدود ۲ میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری رسید.

علی اکبر عسگری ادامه داد: همچنین فاز اول بهسازی و آسفالت محور "ماته خرپه- کهریز" نیز با ۱۵ میلیارد ریال هزینه به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

وی بیان کرد: در این روز چهار پروژه آبخیزداری نیز با ۲۲ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار سلماس گفت: کلنگ زنی طرح بهسازی آسفالت مسیر "عیان، گبرآباد، گل آدم و دریک"، با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه احداث ترانس تقویت ولتاژ برق شهری با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های این شهرستان به همین مناسبت بود.

به گزارش ایرنا با پیروزی انقلاب اسلامی، توجه به عرصه‌های سازندگی و پیشرفت، شتاب بیشتری به خود گرفته و در همین راستا بهبود زیرساخت‌های شهری و مدیریت منابع اقتصادی و انسانی برای نوسازی و توسعه شهرها در اولویت کارهای دولت‌های پس از انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

شهرستان سلماس نیز از این تلاش‌ها و اقدامات بی دریغ مسوولان کشوری و استانی در جهت توسعه و بالندگی بهره مند شده و امسال نیز همچون سال‌های گذشته، در دهه فجر شاهد افتتاح و بهره برداری از طرح های عمرانی و خدماتی زیادی در این شهرستان هستیم.

سلماس با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری شمال آذربایجان‌غربی واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...