32 طرح خدماتی و عمرانی در دیواندره افتتاح شد


32 طرح خدماتی و عمرانی در دیواندره افتتاح شد

سنندج - ایرنا - همزمان با سومین روز از دهه فجر 32 طرح عمرانی و خدماتی با 104 میلیارد و 464 میلیون ریال اعتبار هزینه شده به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا ، در گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در سومین روز از دهه فجر عملیات اجرای گازرسانی ۱۳روستا آغاز و کتابخانه مشارکتی ، ۲ پروژه مخابراتی ، ۱۸پروژه دهیاری بخش سارال امروز در بخش سارال افتتاح شد.

ادریس عبودی بخشدار سارال دیواندره در آیین بهره برداری از این طرح‌ها گفت : کتابخانه مشارکتی در شهر هزارکانیان با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال و ۱۸ پروژه دهیاری نیز شامل جدول گذاری ، اجرای طرح هادی ، هدایت اب های سطحی و تسطیح زمین های ورزشی با اعتبار ۱۰میلیارد ریال احداث است.

رییس شرکت مخابرات دیواندره نیز در آیین افتتاح پروژه‌های مخابراتی گفت: ایجاد سایت Bts شهر هزار کانیان و ایجاد مرکز مستقل روستاهای ، ابباریک ، قلعه ولیانه ، دره دزدان ، بناوچان ، توکلان هم اعتبار ۲۹ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

رییس اداره گاز شهرستان دیواندره با اشاره به اینکه ، این شهرستان دارای ۱۷۳ روستابوده و ۱۵۹ روستا قابلیت گازرسانی داشته ، افزود : ۱۴۱ روستای ان از نعمت گاز برخوردار بوده و ۱۳ روستای دیگران به پیمانکار واگذارشده و تا پیان سال ۱۴۰۰ تمام روستاهای شهرستان از نعمت گاز برخوردار می شوند.

محمد فداکار گفت : کلنگ زنی پروژه گازرسانی به روستاهای خاله وازه و وزمان خورخوره و افتتاح پروژه گازرسانی به سه روستا و هشت طرح صنعتی با اعتبار ۷۳میلیاردو ۷۷۶ میلیون ریال از جنله طرخ های کازرسلنی رسید.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...