بازداشت 75 عضو شوراهای شهر و روستا در کشور


بازداشت 75 عضو شوراهای شهر و روستا در کشور

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به بازداشت 75 عضو شوراهای شهر و روستا در کشور،درباره تغییر در قانون انتخابات شوراها اعلام نظر کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا احمدی جوان، رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه ۱۲۵ هزار و ۹۹۲ عضو شورای شهر و روستا در کشور داریم، درباره دستگیرشدگان شوراهای شهر و روستا می‌گوید: تاکنون حدود ۷۵ نفر دستگیر شده‌اند. البته تاکید می‌کنم که باید ارتباط و همکاری شوراهای اسلامی شهر و روستا با دستگاه‌های نظارتی و قضایی برای مقابله جدی با فساد و تخلف افزایش پیدا کند و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

رئیس شورای عالی استان‌ها درباره تغییر در قانون انتخابات شوراها به فارس گفت: یکی از مهمترین نیازهای حوزه شوراهای اسلامی شهر و روستا، اصلاح قانون انتخابات است و باید این موضوع پیگیری شود که البته این موضوع در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است. البته نظرات شورای عالی استان‌ها نیز در این باره توسط مجلس گرفته شده و امیدواریم در راستای بهبود عملکردی شوراها موثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید دقت بیشتری در گزینش‌ها شود، خاطرنشان کرد: بخش قابل قابل توجهی از منابع روستاها و شهرها در اختیار شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاری‌ها و شهرداری‌ها است، پس باید در گزینش آنها دقت بیشتری شود.

کد خبر 582847

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج