ورشتپن برای توسعه خودروی 2022 ردبول حرفی برای گفتن نخواهد داشت


فرمول یک ایران – برای هیجان انگیزتر کردن مسابقات، فرمول یک آماده معرفی مقررات جدید آیرودینامیکی برای فصل 2022 است. ماجرا از این قرار بوده که در هنگام سبقت گرفتن، هوای کثیف خودروها کاهش پیدا کند. اگرچه معمولاً وقتی که صحبت از توسعه یک خودروی فرمول یک می شود، یک راننده همیشه تا آنجا که ممکن بوده درگیر است، اما مکس ورشتپن معتقد بوده که در ردبول...

فرمول یک ایران – برای هیجان انگیزتر کردن مسابقات، فرمول یک آماده معرفی مقررات جدید آیرودینامیکی برای فصل 2022 است. ماجرا از این قرار بوده که در هنگام سبقت گرفتن، هوای کثیف خودروها کاهش پیدا کند.

اگرچه معمولاً وقتی که صحبت از توسعه یک خودروی فرمول یک می شود، یک راننده همیشه تا آنجا که ممکن بوده درگیر است، اما مکس ورشتپن معتقد بوده که در ردبول اوضاع متفاوت است:

در این مورد اوضاع بسیار متفاوت بوده بنابراین من فکر می کنم داشتن هر نوع ورودی بسیار دشوار است.

این به مهندسان و طراحان بستگی دارد که سریعترین خودروئی را که می توانند طراحی کنند. [نسبت به گذشته] بسیار متفاوت خواهد بود اما باید به بهترین ها امیدوار باشیم.

فقط امیدوارم که تغییرات برای مسابقات بهتر باشد. این تمام چیزی است که ما به آن نیاز داریم زیرا خودروهایی که اکنون در اختیار داریم، دنبال کردنشان واقعا سخت است. البته ما مسابقات جالبی داشته ایم اما به نظر من با خودروهای بهتر، جذابیت مسابقات می تواند بهتر شود.

مکس ورشتپن درباره ی فرمول یک 2021 افزود:

سال گذشته چیزهای زیادی در مورد خودروی خود یاد گرفته ایم که سعی می کنیم برای امسال اصلاح کنیم.

ما نمی توانیم همه کارها را با توکن های [توسعه] انجام دهیم اما در هر صورت سال مهمی خواهد بود تا بتوانیم عملکرد خودمان را نشان دهیم. البته ما در حال حاضر به دنبال 2022 و چگونگی روند آن هستیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند