ربیعی: هدف ما ماندن در لیگ است


ربیعی: هدف ما ماندن در لیگ است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید هدف تیمش در این فصل ماندن در لیگ است.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل شهرخودرو خراسان اظهار کرد: از صمیم قلبم فوت علی انصاریان را تسلیت می‌گویم. این اتفاق تلخ، ضربه سهمگینی به خانواده فوتبال زد. امیدوارم خداوند به خانواده انصاریان و میناوند صبر دهد. امیدوارم هرچه زودتر این ویروس منحوس از کشور ما و کل دنیا خارج شود.

وی افزود: از شهرخودرو بابت میهمان نوازی ممنونم. به رحمتی که از بازیکنان برجسته فوتبال ایران بوده، خسته نباشید می‌گویم زیرا بازی بسیار خوب و فنی را شاهد بودیم. پاس‌های زیادی دادیم و سعی کردیم در زمین تیم برتر باشیم. در نیمه نخست مالکیت و موقعیت از آن ما بود. در نیمه دوم، ابتدا هر دو تیم با پرس زیادی روبه رو بودند و این موضوع باعث شد در ابتدای نیمه دوم توپ در میانه میدان در جریان باشد.

ربیعی گفت: شهرخودرو در انتقال از دفاع به حمله عالی کار می‌کند. قاسمی نژاد به فضای هدف می‌رود و ضربه نهایی را می‌زند. سعی کردیم حریف را کنترل کنیم و خودمان هم به گل برسیم. بعد از گلزنی هم طبیعی بود که عقب تر بیاییم و سعی کنیم برد را حفظ کنیم. به کل مجموعه تیمم خسته نباشید می‌گویم، زیرا ۳ امتیاز باارزش در مشهد به دست آوردیم.

ربیعی در رابطه با هدفگذاری مس برای نیم فصل دوم گفت: ما تازه واردیم و سعی کردیم ابتدا شخصیت تیمی و بازی مان را بهبود بخشیم. هدف ما ماندن در لیگ است. باید با جو لیگ برتر خود را تطبیق دهیم. در ۵ بازی اول ۲ امتیاز گرفتیم و گل نزدیم. شاید خیلی ها ناامید شده بودند اما من مملو از امید بودم. امروز از ۸ بازی ۱۷ امتیاز گرفته ایم. مس اگر در لیگ برتر بماند و بتواند جایگاه محترم تری به دست آورد، برای سال های بعد حرف های زیادی برای گفتن خواهدداشت.

وی افزود: با یک برنامه ۳ تا ۵ ساله مس می‌تواند یکی از نمایندگان ایران در آسیا باشد. برای نیم فصل تغییرات زیادی نداریم اما قطعا اضافه شدن چند بازیکن اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی