امنیت و اقتدار بزرگترین دستاورد انقلاب است


امنیت و اقتدار بزرگترین دستاورد انقلاب است

یزد - ایرنا – سرپرست فرمانداری ابرکوه گفت: امنیت و اقتدار ، بزرگترین و ارزشمندترین دستاوردهای عظیم انقلاب است که دشمنان نظام نیز به آن اعتراف می کنند.

به گزارش ایرنا، محمدحسین امامی عصر پنجشنبه در آیین غبارروبی و عطرافشانی مدفن شهدای ابرکوه که در روضه الشهدای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: استکبار جهانی برای مأیوس کردن مردم از انقلاب تلاش می‌کند ، اما به فضل خداوندبا اتحاد ، همدلی و وحدت کلمه مردم و مسوولان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری توطئه های استکبار جهانی نقش برآب خواهد شد.

وی شهدا را نماد فداکاری، وفاداری، ازخود گذشتگی ، شجاعت ، شهامت و صداقت دانست و یادآور شد: اقتدار انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های رزمندگان و جانبازان به دست آمده است.

امنیت و اقتدار بزرگترین دستاورد انقلاب است

امام جمعه ابرکوه نیز گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نباید در قبال هجمه فرهنگی دشمن بی تفاوت یا ساده انگار باشند و با توجه به جایگاهی که در جامعه دارند نسل جوان را برای خنثی سازی دسیسه های شیطان بزرگ راهبری کنند.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در دیدار با مادر شهیدان عبدالرحمن ، حسین و محمد آدمی با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها افزود: نغمه مادرانه در پرورش اولاد صالح بزرگترین آموزه ای است از مکتب درس‌آموز فاطمی می آموزیم.

وی اظهار کرد: با حضور خانوادهای معظم شهدا وایثارگران در صحنه های مختلف انقلاب و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری توطئه های دشمنان نقش برآب خواهد شد.

ابرکوه ۲۸۵ شهید، ۶۷۰ جانباز و ۳۳ آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

شهرستان ابرکوه با ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی یزد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لژیونرهای ایرانی در فینال لیگ قهرمانان اروپا