130هزار متر مربع از معابر روستایی شهرستان آوج آسفالت شد


130هزار متر مربع از معابر روستایی شهرستان آوج آسفالت شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزین گفت: 130 هزار مترمربع از معابر روستایی شهرستان آوج و 33هزار مترمربع از معابر روستای چنگوره بویین زهرا در قالب طرح هادی زیرسازی و آسفالت شد و دهه مبارک فجر امسال مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، اصغر گونجی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : برای بهره برداری از زیرسازی و آسفالت معابر روستای چنگوره، پنج میلیارد ریال هزینه شده است که سهم بنیاد مسکن سه میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر رایگان و سهم دهیاری ۲ میلیارد ریال بوده است.
وی با اشاره بر اینکه طرح هادی ۴۷۱ روستای استان قزوین تاکنون به مرحله اجرا درآمده است، افزود: امسال در مجموع ۱۰۶ طرح هادی از اعتبارات ملی و استانی بالغ بر۲۶۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است .

به گفته وی از این تعداد ، ۲۹ طرح هادی با اعتبار ملی به مبلغ ۱۱۸ میلیارد ریال و ۷۷ طرح هادی از اعتبارات استانی به مبلغ ۱۱۴ میلیارد ریال انجام گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت : طرح هادی شامل تعریض معابر اصلی و فرعی، ساخت جوی و جدول، احداث کاربری‌های فضای سبز و اجرای عملیات عمرانی است که منجر به بهسازی محیط روستا می‌گردد، می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران/ عکس