خبر خوش برای پرسپولیسی ها ؛ این ستاره آزاد شد


خبر خوش برای پرسپولیسی ها ؛ این ستاره آزاد شد

حضور سیامک نعمتی در خط هافبک و آزاد شدن او می تواند خبر خوشی برای هواداران پرسپولیس باشد، البته اگر مهدی شیری باز هم بتواند در منطقه راست خط دفاعی عملکرد قابل دفاعی داشته باشد. نوشته خبر خوش برای پرسپولیسی ها ؛ این ستاره آزاد شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبر خوش برای پرسپولیسی ها ؛ این ستاره آزاد شد

حضور سیامک نعمتی در خط هافبک و آزاد شدن او
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۷:۰۵
خبر خوش برای پرسپولیسی ها ؛ این ستاره آزاد شد

حضور سیامک نعمتی در خط هافبک و آزاد شدن او می تواند خبر خوشی برای هواداران پرسپولیس باشد، البته اگر مهدی شیری باز هم بتواند در منطقه راست خط دفاعی عملکرد قابل دفاعی داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیامک نعمتی بازیکن قرمز ها باز هم به عنوان هافبک به میدان آمد و در بازی با تراکتور بهترین بازی چند هفته اخیرش را به نمایش گذاشت.

سیامک نعمتی وقتی آزاد می شود و به عنوان هافبک برای پرسپولیس بازی می کند، در حد یک ستاره ظاهر می شود

سیامک نعمتی در بازی با تراکتور با ۴ پاس کلیدی موقعیت های جدی روی دروازه حریف ساخت. ضمن این که بیشتر از همه بازیکنان حاضر در زمین به سمت دروازه شوت در چارچوب زد. نعمتی ۵ دریبل موفق داشت تا در نهایت با نمره ۸.۰۲ متریکا، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

به هر حال این یک واقعیت است که بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، هر بار حضور مهدی شیری در ترکیب ( حتی به عنوان دفاع راست) برای هواداران پرسپولیس همراه با استرس بوده اما این مزیت را دارد تا شاهد آزاد شدن سیامک نعمتی، حضور او در خط میانی و هنرنمایی این هافبک تکنیکی باشیم تا با حرکات پا به توپ و همین طور نفوذ های موثری که انجام می دهد، پرسپولیسی ها را خوشحال کند.

پرسپولیس به خاطر خطای خانزاده روی سیامک نعمتی صاحب ضربه ایستگاهی منجر به گل شد و به جز این صحنه شماره ۸۸ سرخ ها بارها با وحید امیری همکاری منجر به ایجاد موقعیت داشت که اگر درخشش فوق العاده اخباری نبود، امروز نعمتی هم در لیست نفرات گلزن پرسپولیس مقابل تراکتور جایی برای خود دست و پا می کرد.

به هر حال حضور سیامک نعمتی در خط هافبک و آزاد شدن او می تواند خبر خوشی برای هواداران پرسپولیس باشد، البته اگر مهدی شیری باز هم بتواند در منطقه راست خط دفاعی عملکرد قابل دفاعی داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند