توزیع 300 هزار ماسک رایگان در بروجرد


توزیع 300 هزار ماسک رایگان در بروجرد

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد از توزیع 300 هزار ماسک رایگان در شهرستان خبر داد.

احمد گودرزیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پایان دهه فجر و اول اسفندماه سال گذشته وارد بحث انتخابات نمایندگان شورای اسلامی مجلس شدیم که توانستیم به یک انتخابات سالم و در شان مردم دو نماینده را راهی مجلس کنیم.

وی تصریح کرد: بعد از انتخابات بحث کرونا به وجود آمد که شاهد این بودیم علی‌رغم اینکه هیچ‌گونه لوازم اولیه را نداشتیم ژل و ماسک نبود ولی با همکاری دستگاه‌ها و بخش خصوصی توانستیم مواد ضدعفونی‌کننده در شهرستان تولید کنیم.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در راستای تولید مواد ضدعفونی‌کننده علاوه بر اینکه توانستیم شهرستان را تأمین کنیم به شهرستان‌های نیز دیگر کمک شد.

گودرزیان اضافه کرد: این ویروس شاید کاری کرد که مردم مقداری از نظر معیشت در فشار قرار گرفتند اما با توان مردم و خیرین در این مدت ۳۰۰ هزار ماسک رایگان توزیع شد.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت حدود ۲۵ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های که از نظر کسب‌وکار بر اثر کرونا آسیب‌دیده بودند توزیع شد.

فرماندار بروجرد ادامه داد: در حال حاضر شهرستان در وضعیت آبی بوده و طرح شهید سلیمانی در بروجرد در حال اجرا است امیدواریم که با کمک مرم به وضعیت سفید برسیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...