گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی خراسان جنوبی 10 برابر رشد دارد


گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی خراسان جنوبی 10 برابر رشد دارد

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: سرعت گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان در 2 سال اخیر نسبت به میانگین سنوات قبل بیش از 10 برابر رشد داشته است.

سید محمود هاشمی روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اظهار داشت: در گازرسانی به صنایع استان توانسته‌ایم راه ۱۰ ساله را در کمتر از ۲ سال طی کنیم.

وی از بهره‌برداری پروژه گازرسانی به ۲۴۸ واحد صنعتی و تولیدی این استان در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: بیش از ۶۸ میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل این تعداد پروژه گازرسانی در خراسان جنوبی هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر یک هزار و ۶۸۸ واحد صنعتی استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند و عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۶۸ واحد صنعتی باقیمانده در خراسان جنوبی نیز با پیش بینی هزینه ۵۵ میلیارد تومان آغاز شد.

وی تصریح کرد: با وجود محدودیت‌های نقدینگی و شرایط اقتصادی کشور، شتاب گازرسانی در استان خراسان جنوبی به‌ صورت قابل توجهی در سه سال اخیر افزایش یافته است که علاوه بر نتایج مثبت زیست محیطی، افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی را به همراه دارد.

هاشمی گفت: با همت تمامی کارکنان شرکت، در سال گذشته شرکت گاز خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول از لحاظ تعداد صنایع بهره‌مند از مفاد مصوبه شورای اقتصاد بین شرکت‌های گاز استانی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری