هفت پروژه صنعتی، تولیدی و کشاورزی در آستانه اشرفیه بهره برداری شد


هفت پروژه صنعتی، تولیدی و کشاورزی در آستانه اشرفیه بهره برداری شد

رشت - ایرنا - فرماندار آستانه اشرفیه از افتتاح و بهره برداری هفت طرح صنعتی، تولیدی و کشاورزی به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

حمید رضایی روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت : این طرح ها شامل بهره برداری از یک واحد تولید مبل، دو واحد بسته بندی و سورتینگ چای، یک واحد فرآوری و بسته بندی بادام زمینی، یک واحد تولید مرغ مادر به ظرفیت ۳۰ هزار قطعه در هر دوره می باشد.

وی با اشاره به بهره برداری از دو طرح کشاورزی در این منطقه افزود: اجرای طرح تجهیز در۶۶۰ هکتار اراضی کشاورزی و نیز یک طرح آبیاری کم فشار از جمله آنهاست.

رضایی در مجموع هزینه اجرای این طرح ها را ۶۲۸ میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: اجرای این طرح ها برای ۸۴ نفر اشتغال دائم و برای ۶۲ نفر اشتغال موقت ایجاد کرده است.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یک دیواره سنگ نوردی در محل سالن بوکس اداره وزش و جوانان آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید.

برای احداث این دیواره سنگ نوردی به ارتفاع ۱۱ متر و به عرض ۴ متر، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان واقع شده و با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران