24 میلیارد ریال اعتبار بازآفرینی شهری به الیگودرز تخصیص یافت


24 میلیارد ریال اعتبار بازآفرینی شهری به الیگودرز تخصیص یافت

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: 20 میلیارد ریال قیر رایگان و چهار میلیارد ریال نقدی از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی ایران به این شهرستان تخصیص یافت.

محمد خدابخشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۰ میلیارد ریال با موضوع تامین قیر مورد نیاز اجرای طرح های تملک دارایی های سرمایه ای و چهار میلیارد ریال اعتبار نقدی از محل شرکت بازآفرینی ایران برای شهر الیگودرز در سال ۹۹ اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: مبلغ چهار میلیارد ریال برای آسفالت معابر محله هواشناسی الیگودرز تخصیص یافته که اقدام به موقع شهرداری، راه و شهرسازی و سایر دستگاه های خدمات رسان به منظور جذب این اعتبارات ضروری است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: ۴۰ میلیارد ریال اعتبار طرح بازآفرینی شهری لرستان به دلیل تعلل در اجرا برگشت داده شد و این در حالی است که تامین اعتبار به دلیل شرایط اقتصادی کنونی با تلاش بسیار انجام می شود.

خدابخشی با بیان اینکه شهرداری ها و مسئولان راه و شهرسازی باید در این راستا پاسخگو باشند تصریح کرد: ۱۶ میلیارد ریال از این رقم سهم شهر الیگودرز بوده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات تخصیص‌یافته در این حوزه بی‌سابقه است اظهار داشت: پیش از این، ۲۶۰ میلیارد ریال به طرح چهار خطه الیگودرز - داران، ۲۶۰ میلیارد ریال به جاده الیگودرز - مسجدسلیمان، ۳۸۰ میلیارد ریال به راه‌آهن و ۵۰ میلیارد ریال به زیرگذر روستای خمه تخصیص‌یافته است.

الیگودرز با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق لرستان قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال وزیر خارجه مصر از تبادل هیات‌های دینی تهران و قاهره