مربی تیم نفت مسجدسلیمان: هدفمان پیروزی مقابل آلومینیوم است


مربی تیم نفت مسجدسلیمان: هدفمان پیروزی مقابل آلومینیوم است

اهواز - ایرنا - مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: آلومینیوم تیم خوبی است و بازی سختی برابر این تیم داریم ولی هدفمان پیروزی در این بازی است.

به گزارش ایرنا مجید محافظت‌کار جمعه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلومینیوم اراک در مسجدسلیمان اظهار داشت: آلومینیوم تیم جنگنده و سختکوشی است که چند لایه دفاع می کند. آنها در بازی‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و تیمی قابل احترامی هستند.

وی با بیان اینکه در هفته اخیر تمرینات خوبی زیر نظر سرمربی تیم انجام دادیم افزود: نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کردیم و امیدوارم بازیکنان یک بازی شجاعانه و دقیق ارائه دهند و با کسب نتیجه‌ای خوب از زمین خارج شویم.

مربی تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: تنها به سه امتیاز این دیدار فکر می کنیم تا علاوه بر شاد کردن دل هواداران، در نیم فصل اول جایگاه خوبی از جدول را اختیار کنیم.

وی با بیان اینکه در بازی فردا بازیکن محروم و مصدومی نداریم افزود: در این فصل از رقابت ها، امتیاز تیم ها به یکدیگر نزدیک بوده و همه تیم‌ها می‌خواهند که برنده از زمین بیرون بیایند، حتی آن‌هایی که شکست می‌خورند.

محافظت کار عنوان کرد: برنامه ما در هر بازی، چیزی جز پیروزی نیست و امیدوارم با تمرکز و تلاش بالا، یک برد دیگر را رقم بزنیم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۵ بهمن ماه در مسجدسلیمان برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند