بیماران کووید 19 در مکان‌های عمومی بندرریگ گناوه کنترل می‌شوند


بیماران کووید 19 در مکان‌های عمومی بندرریگ گناوه کنترل می‌شوند

گناوه- ایرنا- سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت بندرریگ گناوه گفت: بیماران مثبت قطعی مبتلا به کووید 19 و ویروس کرونا در صورت تردد در مکان‌های عمومی این شهر با همکاری بسیج، تحت کنترل قرار می‌گیرند.

محمد ابراهیمی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با توجه به روند افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در شهر بندرریگ، نشستی در مرکز خدمات جامع سلامت امام محمدباقر (ع) با حوزه مقاومت بسیج این بندر برگزار و مقررشد برای کنترل تردد بیماران مثبت قطعی و ممانعت جدی از حضور آنان در مکان‌های عمومی، فرماندهی بسیج همکاری تنگاتنگی با ماموران کادر درمانی داشته باشد.

وی گفت. در این جلسه تصمیم گرفته شد، کادر بسیج ضمن افزایش تعداد بازدیدهای اصناف در مورد رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، الزام استفاده از ماسک و آموزش با کادر درمانی همکاری و اقدام کنند.

ابراهیمی افزود: در صورت مشاهده تخلفات احتمالی صنوف، برای برخوردهای قانونی توسط مرکز خدمات جامع سلامت امام محمد باقر (ع) بسیج همکاری و اقدام خواهد کرد.

وی گفت: توجه ویژه به موضوع ورود و خروج موتورلنج‌ها و نظارت کامل بر نحوه تخلیه کالاها در محل اسکله گمرک که باعث ایجاد تجمع کارگری می‌شود، در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت بندرریگ بیان کرد: توجه جدی به ممانعت از تجمع‌ها بیش از حد در زمان تشییع و مراسم اموات در آرامستان شهر از دیگر تصمیم‌های اتخاذشده در جلسه با اعضای بسیج بود که اجرایی خواهد شد.

بندرریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل