نماینده اسفراین: توهین به رییس جمهوری به نفع نظام نیست


نماینده اسفراین: توهین به رییس جمهوری به نفع نظام نیست

بجنورد- ایرنا- نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: توهین به رییس جمهوری و هر یک دیگر از مسوولان و مقامات جمهوری اسلامی در مجموع به نفع نظام، مصالح و امنیت کشور نیست.

امان الله حسین پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به توهین عده ای به رییس جمهوری در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان، افزود: همه نمایندگان مجلس مخالف توهین به مسوولان هستند زیرا که مسیر توهین از نقد و انتقاد جداست و این گونه توهین ها در شان مردم و نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی با اشاره به اینکه همه باید با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، از حواشی پرهیز کنیم، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها بر لزوم پرهیز از بی ادبی و توهین به رییس جمهوری و دیگر مسوولان کشور تاکید کرده اند.

حسین پور با تاکید بر اینکه مخالفت با دولت دلیلی برای توهین کردن به آن نمی شود، یادآور شد: نه تنها بنده بلکه تمامی نمایندگان مجلس بر این باور هستند که اگر انتقادی بر عملکرد دولت هست باید به شکل منطقی، کارشناسی و در مسیری قانونی بیان شود.

نماینده اسفراین با بیان اینکه فضای کشور باید از هر گونه توهین به مسوولان و شخصیت ها دور شود، تصریح کرد: نباید مصالح و امنیت کشور فدای سلایق سیاسی برخی از افراد تندرو در هر جریان فکری شود، بلکه هر گونه انتقاد نسبت به عملکردها باید در مسیر قانونی خود چون تریبون های آزاد یا مجلس انجام شود.

به گزارش ایرنا، در حالی که انتظار می رفت راهپیمایی ۲۲ بهمن روز وحدت و انسجام و همبستگی ملی باشد، عده ای در این روز به رغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم پرهیز از بی ادبی و هتاکی، علیه رییس جمهوری شعار دادند.

این رفتار با واکنش‌های جدی از سوی شخصیت‌های سیاسی مواجه شده و دادستانی اصفهان نیز اعلام کرد که موضوع را پیگیری کرده و با هتاکان برخورد خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها