عملیات نجات ارتش ترکیه فاجعه آفرید/ قتل عام سربازان تُرک توسط گروهک «پ. ک.ک» +فیلم


عملیات نجات ارتش ترکیه فاجعه آفرید/ قتل عام سربازان تُرک توسط گروهک «پ. ک.ک»  +فیلم

اما صبح امروز منابع خبری ترکیه به نقل از وزارت دفاع این کشور اعلام کردند، نیروهای PKK تمامی 13 اسیر فوق را به قتل رسانده و با به جای گذاشتن جنازه‌ها عقب نشینی کرده‌اند.

سرویس جهان مشرق _ در حالیکه در روزهای اخیر موج جدید حملات ارتش ترکیه به شمال عراق و مخفیگاه‌های تروریست‌های پ. ک. ک آغاز شده است به نظر میرسد یکی از مهمترین اهداف این عملیات با شکست و فاجعه همراه شده است.

ظاهرا در نبردهای سالهای گذشته میان ارتش ترکیه و گروهک پ. ک. ک ۱۳ نظامی ترک به دست نیروهای این سازمان اسیر شده و به خاک عراق منتقل شده بودند. ارتش ترکیه از هفته گذشته آغاز عملیات پنجه عقاب ۲ به منظور نابودی مقرهای این گروه در شمال عراق را اعلام کرد و ظاهرا اطلاعات دقیقی از محل نگهداری سربازان اسیر ترکیه در شمال عراق نیز در دسترس بوده است.

اما صبح امروز منابع خبری ترکیه به نقل از وزارت دفاع این کشور اعلام کردند، نیروهای PKK تمامی ۱۳ اسیر فوق را به قتل رسانده و با به جای گذاشتن جنازه‌ها عقب نشینی کرده‌اند.

تصاویری نیز در برخی حسابهای کاربری شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که لحظه رسیدن نیروهای ارتش ترکیه به محل کشتار اسرای این کشور و تلاش برای انتقال اجساد سربازان اسیر کشته شده توسط بالگرد را نشان میدهد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز