آمار بستری‌های مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه رو به افزایش است


آمار بستری‌های مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه رو به افزایش است

کرمانشاه- ایرنا- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه آمار بستری‌های کرونایی در استان رو به افزایش است، گفت: هم‌اکنون 126 بیمار مبتلا به کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری هستند.

مهدی محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار، از بستری‌ شدن ۵۴ نفر در شبانه روز گذشته با علایم ویروس کرونا خبر داد و افزود: در این مدت ۳۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ هم بعد از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.
وی اظهارداشت: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۹ بیمار بستری و ۶۶ بیمار سرپایی مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.
محمدی گفت: خوشبختانه در شبانه روز گذشته موردی از فوت در اثر ابتلا قطعی به کرونا در استان ثبت نشده است و مجموع جان باختگان همان هزار و ۴۷۲ نفر باقی ماند.

به گزارش ایرنا، تعداد بستری های بیماران کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه در آبان ماه به هزار و ۲۶۰ نفر رسید و در ۲۴ آبان ۲۴ فوتی داشتیم که بیشترین آمار در یک روز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بوده است.
رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های کرمانشاه

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه اعلام کرد: هم‌اکنون ۶ شهرستان استان در وضعیت زرد قرار دارند که نسبت به هفته گذشته ۲ برابر شده است.

محمدی افزود: شهرستان‌های پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارند.
به گفته وی، شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، صحنه، قصرشیرین، کرمانشاه، گیلانغرب، جوانرود و روانسر هم آبی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید